/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Telefonnummer analogt modem
Fra : olisys
Vist : 307 gange
50 point
Dato : 10-02-09 13:47

Test af mit modem analog USB 56kb. Har du telefonnummer jeg kan kalde op til for at få internet adgang med mit modem. Skal bruge det i Spanien sammen med min Acer Aspire One. I Spanien har jeg kun en normal telefonlinie og kalder op til GONUTS4FREE. Hilsen Ole.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-02-09 13:55

Fonero er vist temmelig udbredt i spanien.
http://www.fon.com/en/

Kommentar
Fra : olisys

Dato : 10-02-09 16:22

Jeg har jo allerede det Spanske nummer,
jeg skal bruge et dansk nummer
til fx Cybercity

Kommentar
Fra : peque

Dato : 10-02-09 17:14
Kommentar
Fra : olisys

Dato : 10-02-09 23:40

Det er jo bare kontakten til Cybercity du har givet mig. Jeg har brug for et nummer jeg dreje op til her i DK så jeg kan komme på Internet med et analogt modem 56kb. Hilsen Ole