/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor får jeg mit Køkken?
Fra : Dr.Mark
Vist : 851 gange
100 point
Dato : 29-03-03 06:31

Er der ikke nogen der kender en RIMELIG køkkensnedker eller sted man kan køber køkkener en gros?

Jeg er ikke gør-det-selv typen men skal have hjælp til opsætningen. Jeg ved hvad jeg vil have (L-formet køkken med hvide brede skuffer, hårdt træ bordplade, granit ved kogesektion + midtersektion med ovn og køleskab) men har indtryk af at jeg bliver taget af de store køkkenfirmaer. For et ca. 20 m2 køkken skal de have over 200.000 kr.!!! Er det ikke de samme elementer grundlæggende de alle sammen har bare med forskellige forsider?

Det jeg tror jeg har brug for er et sted at købe dem (hvor som helst i landet) og en til at sætte det op (Kbh-området).

Hvis du kender et billigt sted til hårde hvidevarer (inkl. emfang) hører jeg også gerne fra dig. Jeg skal nok købe hårde hvidevarer for 40-50.000 kr. ialt.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-03-03 08:09

Køkken & hvidevarebrugsen i St.Ajstrup www.st-ajstrup.dk . Det er normalt at man får virkelige gode rabatter, især hvis man køber et komplet køkken. Selv om det er i nordjylland, ved jeg at der købt flere køkkener, der er monteret på sjælland.

MVH

Kommentar
Fra : summer

Dato : 29-03-03 08:44

Dr.Mark
Der er mange steder med billige køkkener: http://soeg.ofir.dk/html/page003898.asp
Lige en oplysning. Vi købte HTH-køkken - ikke ekstremt billigt, men hvis du som vi gjorde, samtidig bestiller de hårde hvidevarer igennem HTH, så får du dem til en pris, som ingen andre kan hamle op med. Vi forhørte os ved mange, mange forhandlere, også i Ajstrup - ja vi gav endda vores hvidevaredetaljer/HTH-priser til til flere forskellige. Ingen kunne komme i nærheden af HTH's pris - ja, vores lokale forhandler sagde han ikke en gang kunne købe hvidevarerne hjem til disse priser:
Men kig selv på det: http://www.gds-hth.dk/ - http://www.hth.dk/
Ha' en god dag
summer

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-03-03 15:57

Du kunne jo også prøve hos skab selv :http://www.skabselv.dk/

De er meget billige og du kan selv bestemme hvordan dit køkken bliver, med hensyn til træsort og hvor stort det skal være..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 08-06-03 16:57

Kvik har også nogle pæne køkkener, der er til at betale. Måske kender du en, der kender en, der kan hjælpe med at sætte det op?? Ellers er der tit en "handy-mann" der reklamerer med små annoncer i ugeaviserne.

Kommentar
Fra : jmg65

Dato : 20-08-03 00:25

Så findes der også http://www.trendlines.dk med køkkener fra kr. 50.000.-

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-07-04 23:18

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-07-04 03:33

Hvorfor skal han lukke det så hurtigt?? Der er da sikkert mange endnu, der gerne vil se hvad her er skrevet. Det kan roligt stå åbent et par dage eller tre.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 06:20

Jernlady:
tar' du pis på mig? Spørgsmålet er 16 mdr. gammelt, og køkkenet er sikkert indviet forlængst, ja måske er det udskiftet igen?
Jeg er bare blevet træt af at, have så mange spørgsmål stående åben.

MVH

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 100 point
Dato : 27-07-04 18:23

Hæ - det ved jeg nu ikke lige om jeg gør. Jeg vil snarere sige, at jeg nok var temmelig søvning, da jeg skrev det. Jeg havde glemt alt om, at det var et gammelt spørgsmål. Jeg sad og tænkte på, at det lige var lavet. Jeg skulle nok have været gået i seng på det tidspunkt. Jeg hverken så eller kunne huske, at jeg selv havde skrevet noget til det på et tidligere tidspunkt. Sorry!!
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Dr.Mark

Dato : 27-07-04 18:24

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-07-04 18:28

Velbekomme, Dr. Mark. Jeg kan bare ikke se, hvorfor du valgte mig. Jeg har jo ikke svaret på dit spørgsmål. Altså ikke for at være utaknemmelig, det undrer mig bare.
Hilsen Jette