/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Meget svær Techno spørgsmål.
Fra : MuGG3K
Vist : 605 gange
60 point
Dato : 19-01-09 13:55

Hej jeg leder efter en techno sang, jeg har desvære ikke så mange point lige nu, men når jeg for flere så for den der svare rigtigt alle point jeg kan skaffe. nå til spørgsmålet:

Jeg leder efter en techno sang 7-8 år gammel eller sådan noget, det er ikke en kendt sang som darude:sandstorm. Sangen starter med en slags gummibold lyd, der bliver ved sådan som om den hopper eller noget ligende, og der efter kommer der så en rytme. Det eneste der bliver sagt i sangen er en mand der er svær at forstår men det lyder som om han siger :(Warp man do), har ingen anelse om det er det han siger eller om det er noget helt andet det lyder bare sådan.

På forhånd mange tak for svaret :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-09 14:01

Det har du da fået svar på en gang

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 19-01-09 14:02

Jaa men fandt ud af det enlig ikke lige var den. :)

Kommentar
Fra : Rensdyr

Dato : 19-01-09 14:46

Enig : Det er et meget svært spørgsmål, som jeg ikke aner en brik om ...

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 19-01-09 19:21

Kender den godt men skal lige ha tænkeren i gang.

Kan du ikke lige skrive hvad det var for en det ikke var, hvis det nu er den jeg tænker på.

Hilsen

Kim

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 19-01-09 21:22

Årh håber du kan komme i tanke om den :D

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 19-01-09 21:50

Kan du ikke lige skrive hvad det var for en det ikke var,

Jeg kom også til at tænke på Scatman John men tror ikke det er den du tænker på, den er også noget ældre. (kan ikke huske om den starter på den måde du siger)

I 1994 lå hans single Scatman (Ski Ba Bop Ba Dop Bop) #1 på de danske hitlister.

Kim

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 20-01-09 18:03

Kender godt den sang, men den var meget mere techno agtigt :D

Annuller spørgsmålet
Fra : MuGG3K

Dato : 21-01-09 15:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål