/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Skuffer i sokkel køkkenskabe
Fra : tipini
Vist : 675 gange
100 point
Dato : 19-01-09 13:52

Kan det lade sig gøre at sætte skuffer i eksisterende sokler som ikke fra starten er forberedt til skuffer?
Tina

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 19-01-09 13:57

Ja det kan det sagtens, hvis du selv skal gøre det så skal du bare måle op også rette det, men hvis du vil have det perfekt så kan du bare spørge din lokale tømrer, så kan hans sagtens fortælle hvad du skal gøre

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 19-01-09 13:59

Naaaahhhh

Det kan blive endog meget svært....

For det første skal der være højde nok på soklen.
For det andet skal der under alle omstændigheder lægges en "rem" ind så skabene STADIG er understøttet.

Så det er et spørgsmål om hvor meget du vil ofre på et par skuffer....

Men MULIGT er det da....

Godkendelse af svar
Fra : tipini

Dato : 19-01-09 14:09

Tak for svaret refi.