/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World Of Warcraft Meta gems
Fra : zith
Vist : 708 gange
100 point
Dato : 18-01-09 13:18

Hej igen.

Nogen af jer kloge folk der ved hvordan man laver Meta gems i World Of Warcraft??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-09 13:20

Meta gems, How do they work?

Meta gems only fit in a helm, and only in a meta gem slot in that helm. These gems have extra requirements also. For example: Swift Windfire Diamond requires 2 yellow and 1 red gem. There usually isnt that many slots for other gems on the helm.
Diajin sums this up perfectly:

--------------------------------------------------------------------------------

Q u o t e:
When you see requirements like "2 red and 1 yellow" that is describing the rest of your gear. So, you might have 2 red gems in a belt, and a yellow in your boots. Orange, green, and purple count for both of their colors, so 1 orange and 1 red would also suffice in the above example.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 18-01-09 17:20

Hvad mener du med "laver" ? Det vil jo være en Jewelcrafter der laver det til dig.

Hvis du selv er Jewelcrafter, og ikke kan lave Meta gems, så er det vel fordi du ikke er høj nok i skills ?
det kan godt være du ikke lære at lave Meta gems hos din trainer, men at resipies kun fås som drops.
(altså når du slår dyr ihjel kan du være heldig og loote opskriften på en meta gem)

Hvis du er under lvl 80, ville jeg bestemt fraråde dig at bruge penge på meta gems. Du skifter aligevel tøj når du bliver lvl 80. Og du kan IKKE bruge meta gemmen igen.

Accepteret svar
Fra : amlupo

Modtaget 100 point
Dato : 18-01-09 20:24

Meta Gems skal laves af en Jewelcrafter, og det kræver muligvis en scroll at lærer det, altså kan det ikke læres af en trainer (ved ikke helt, har aldrig haft en high-level jewelcrafter)
Men for at kunne bruge dem i equipment, skal man også møde kravene som er forskellig for hver meta. Ved nogle skal man have f.eks. flere blå end gule gems, eller 2 røde og 1 grøn, det er forskelligt, men alle skal være i noget andet tøj, det er ikke nok at rende rundt med dem. Er kravene 2 blå og 3 gule, skal du have mindst 2 blå og 3 gule i alt, i noget af dit andet tøj. Men for at lave: Muligvis scroll og highlevel jewelcrafter, og for at bruge dem: mød de krav der er.
http://thottbot.com/i41285
linket viser en Chaotic Skyflare Diamond, som kræver at du har 2 blå gems, i noget af dit andet tøj.
Den læres af en scroll og kræver lvl 420 Jewelcrafter.

Håber det hjælper!

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 19-01-09 09:53

Tak for svaret amlupo. Det var lige det jeg søgte efter :0)