/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puck maksi dysse købes nu...
Fra : edison
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 17-01-09 19:05

jeg skal bruge en dysse her og nu. Butikkerne er lukket. Det skal være en dysse 40 eller lidt støre. til puck maksi k model, Firkantet model kaburator.......
helst køgebugt området, eller storkøbenhavn.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 19:10

For flere dage siden rådede blandt andet undertegnede dig til at prøve at dyse op. Hvorfor så pludselig nu? Du har haft masser af tid til at købe dyser.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 19:13

Citat
Hvis den kan starte når du holder et par fingre foran indsugningen, mangler den benzin. Enten har du en utæthed, eller den skal dyses op. Tænding bør du sætte så knikserne åbne ca 2mm før top. Måles nemmest med en skydelære gennem tændrørshullet og en flig avispapir i klemme i knikseren. Så kan du ret præcist måle når knikseren åbner. Bagpladen drejes til det passer.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-01-09 19:14

tja. har nu måske været lidt bagklog, og brugt en formue på alt muligt., og må nu krybe til korset og erkende at det nok er den skide dysse... ikke sjovt at erkende...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 19:47

Simpelt kære Watson. Når du sætter fingeren på indtaget kommer der mindre luft og mere benzin. Så starter den. Ergo er fejlen utæthed i eller ved karburator eller dyse der giver for lidt benno. Det skrev alle til dig. Men du insisterede alligevel på simmerringe! Desværre er jeg for langt væk til at kunne hjælpe.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-01-09 20:14

JaJa. Jeg bukker og skraber. Men i behøver vel ikke at vade i det. Det gør sku lidt ondt...

Kommentar
Fra : edison

Dato : 17-01-09 20:20

Men bortset fra det. De simmeringe var sku ikke meget vær. de var ved at falde fra hinanden, så de trængte til en udskiftning, De faldt næsten bare ud, da jeg rørte ved dem.
De nye sider dejligt fast.
Ligesom....!!!!!!!!!!!!!!!hehe...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-01-09 20:43

Fint, når du får liv i den = ekstra kræfter. En Puch med slidte simmerringe trækker stort set ikke.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 07-02-09 19:51

Problemet er løst, Ny kaburator. Underligt, Men sandt. 1000.- kr surt

Annuller spørgsmålet
Fra : edison

Dato : 07-02-09 19:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål