/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Frisørpriser på nettet
Fra : PrivateDK
Vist : 934 gange
100 point
Dato : 16-01-09 14:01

Jeg leder efter en ny frisør i Herning området.
Jeg prøver at finde én på nettet, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om frisører på nettet.
Jeg ville f. eks. gerne vide noget om pris på en klipning, da det varierer meget fra frisør til frisør.
Er der nogen der ved om man kan finde oplysninger om det uden at skulle ringe til de enkelte frisører.
Alternativt vil jeg da gerne modtage foreslag om en god og billig frisør i Herning området.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-09 14:25

Citat
Jeg prøver at finde én på nettet, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om frisører på nettet.

Meget kan "nettet" bruges til - men klipning - NEJ

Nå spøg tilside....

Det er nok de færreste frisører der har hjemmeside, så der slipper du ikke for at besøge eller ringe til de forskellige....

Adresserne kan du til gengæld finde på nettet....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 15:17

Det værste er da, at man ikke kan kan gøre brug af de 14 dages returret

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 16-01-09 15:26
Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 16-01-09 16:29

http://www.frisor.net/ er det nærmeste jeg selv kommer. Desværre er der næsten ikke nogen frisører der bruger det. De er nok bange for at naboen er billigere.

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 16-01-09 16:29

Det var egentlig ikke mere end jeg viste, men én skulle jo have point.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 16-01-09 17:01

En skam du har lukket spørgsmålet.
Jeg kender ellers en god og dygtig frisør i Herning.
vvdriver

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-01-09 17:10

Frisører tilsluttet en kæde er som regel dyrere, og de små frisører bruger sgu ikke tid på at lave en hjemmeside med priser.

Internettet er bare ikke kommet ud i hjørnerne endnu, her må man ty til benarbejde og den lokale telefonbog.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 16-01-09 18:24

Citat
En skam du har lukket spørgsmålet.
Jeg kender ellers en god og dygtig frisør i Herning.
vvdriver

Og det kunne du ikke tænke dig at oplyse nu du ikke får point 'wdriver'??