/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Camping ved Balatonsøen
Fra : ruder4
Vist : 744 gange
35 point
Dato : 26-03-03 12:46

Er der nogen, der har navnet på en god campingplads ved Balton søen?? Det skal gerne være en plads hvor der også er restauranter og butikker på selve pladsen. Eller måske en campingplads der ligger ved en by - gerne i gå-afstand - hvor der er mulighed for at handle og spise??? På forhånd tak

Kommentar
Fra : ptorndahl

Dato : 26-03-03 20:30

Sommeren 2000 var vi på en campingplads som hed Vadvirag, det var igennem Dansk Fri Ferie, vi var godt tilfredse med stedet.

Accepteret svar
Fra : Gaskonen

Modtaget 35 point
Dato : 26-03-03 22:34

Vi har gode erfaringer med pladsen Napfeny i Revfülop - det er en dejlig plads med små restauranter, bar, butik og små boder. Pladsen ligger desuden i gå-afstand fra byen, hvor der er flere gode restauranter og forretninger.
Det er en rigtig god plads hvis I har mindre børn med (legeplads/god strand), og underholdning i højsæssonen.

Se evt, http://due-reisen.de/camp/revfulop_napfeny.html

God ferie *S*

Godkendelse af svar
Fra : ruder4

Dato : 27-03-03 08:12

Tak for svaret Gaskonen. Hvis du en anden gang har brug for noget omkring campingpladser ved balaton søen er følgende side også god www.balatontourist.hu

Kommentar
Fra : Gaskonen

Dato : 27-03-03 22:15

Jeg er glad for at I kunne bruge mit svar ...og tak for linket. Jeg kendte nu godt
den hjemmeside, men kunne ikke komme ind på den da jeg skulle sende jer et link.

Endnu engang: god tur til Balaton !