/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Akut boligsøgende, Sverige
Fra : cillePigen
Vist : 569 gange
20 point
Dato : 08-01-09 08:13

Hej Alle
Jeg håber at én af jer, har et godt råd.

Jeg er en ung dansk pige. Jeg flyttede til Sverige i sommers, har svensk person nummer og mit eget firma.
Jeg bor langt ude på landet i en lille "by" 70 km fra Kalmar. Problemet er at jeg, af flere grunde, bliver nødt til at flytte fra min nuværende lejlighed.
Det er meget svært for mig at bo "in the middle of nowhere", jeg savner lidt butikker og mennesker, og jeg har ofte brug for at komme til Dk, så strækningen er et problem.

Jeg har skrevet mig op i de store boligforeninger i Malmö og Lund, og søgt med lys og lygte efter andre muligheder, men kommer nok til at se i øjnene at det bliver meget svært at finde noget indenfor ret kort tid
Mit spg til jer er derfor: Kender I en reel privat udlejer, som råder over en 1-2 vær. lejlighed, helst umøbeleret, da jeg jo har mine egne ting. Husleje max 5000 incl.
Helst omkring Malmö, Lund. og med mulighed for offentlig transport

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-09 08:50

http://www.ledige-lejligheder.dk/search.php?search=lejelejligheder+malm%F8

kig bla på dba.dk

og husk at hvis dine 5000 ikke skal overstiges skal lejemålet ikke koste 5000 i kallhyra hvad mange desværre glemmer at skrive om i deres annoncer

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 08-01-09 09:42

Mon ikke det var mere relevant at "søge" i et SVENSK forum

Hvorfor har du dog tilmeldt dig et DANSK forum når du bor i Sverige og spørger om svenske lejligheder

Kommentar
Fra : cillePigen

Dato : 08-01-09 19:20

Hej refi
Grunden til at jeg også spørger her, er at utroligt mange danskere enten bor eller har boet på den svenske side af broen og enten arb der eller kørt på arb i Kbh.
Derfor kunne der være mulighed for erfaringer ad denne vej også.... Håber stadig.
Men tak for din interesse

Godkendelse af svar
Fra : cillePigen

Dato : 12-02-09 21:38

Tak for svaret refi. .... Jeg har været heldig og har fået en lejlighed