/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mohaa
Fra : carina94
Vist : 429 gange
500 point
Dato : 07-01-09 14:49

Har opdateret mit grafik kort og nu kan jeg ikke spille mohaa. Har kørt fint før . måske det gamle spil ikke kan lide nye driver ?? Har hørt om et pogram der hedder nhancer men fatter det ikke helt . Hjælp plz

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 07-01-09 15:28

Hejsa

Du kan teste din maskine op imod alverdens spil her http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Den tester både hard og software konfiguration

Bluesky

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 07-01-09 16:13

Der burde være en som hedder , safe mode eller lign, ellers prøv driver fra producent OG IKKE WINDOWS EGNE DRIVERE, de kan snyde noget dem som xp selv finder frem, men fra nvidia burde der ikke være problem med medal af honour

Kommentar
Fra : carina94

Dato : 08-01-09 12:02

Bruger kun driver fra nvidia . spillet starter heller ikke op i safe mode

E_Shutdown( 1 )
Shutting down OpenGL subsystem
...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
...deleting GL context: success
...releasing DC: success
...hiding window
...destroying window
...window successfully destroyed
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
----- Server Shutdown -----
---------------------------
Couldn't load game

Annuller spørgsmålet
Fra : carina94

Dato : 13-01-09 23:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål