/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Neovos politik angående pixelfejl
Fra : thomash46
Vist : 505 gange
80 point
Dato : 25-03-03 20:50

Er der nogen der kender til neovos politik angående pixelfejl. Jeg har selv en F-217 med to pixelfejl, og den er kun 1½ måned gammel.
Skærmen er i sig selv rigtig god, og jeg har aldrig fortrudt købet, men de to døde pixels, er ret irriterende.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-03-03 21:44

Pixel-fejl er noget der forekommer, og hvor mange der skal til er ikke noget som fabrikanterne normalt skilter med.
Endvidere er der forskelige krav til forskelige typer/modeller
Du kan prøve at ringe til dem, men 2 er ikke nok medmindre skærmen koster maaaaaaaaaaaaange penge

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 80 point
Dato : 28-03-03 18:26

http://www6.tomshardware.com/display/20030319/lcd_pixels-03.html står der der også:
"Getting answers here is like milking blood from a stone" men der er på nogen skærm-typer

Kommentar
Fra : thomash46

Dato : 28-03-03 20:25

på nuværende tidspunkt tror jeg ikke det kan betale sig at brokke sig over skærmen, men dukker der nu en, to eller flere op så vil de helt klart hører fra mig. Men det kunne være rart at hører om det var nogen som kendte til det antal pixelfejl der skulle til for at få den byttet, så man ligesom havde noget at gå udfra.

Godkendelse af svar
Fra : thomash46

Dato : 29-11-03 12:28

Tak for svaret Uffe29.