/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Leder efter en sang, (techno)
Fra : MuGG3K
Vist : 1390 gange
210 point
Dato : 01-01-09 15:39

Hej jeg leder efter en gammel technosang/dance den er mere end 7 år gammel, den har ikke rigtigt noget tekst men jeg kan huske at sangen starter med det lyder som en gummi bold der hopper op og ned, "boing boing agtig lyd". Jeg ville være rigtigt glad for at kunne finde den sang igen :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-01-09 15:51
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-01-09 16:18

Det er jo ikke meget at gå efter, da stort set alt techno lyder som du der beskriver. Her er et bud, men næppe den rigtige
prodigy med smack my bitch up:

http://www.youtube.com/watch?v=HDghne375FE&feature=related

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-01-09 16:36
Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 01-01-09 17:27

Banjos likørstue brugte engang et "boing" team til en storbarmet dame, der hoppede op og ned. Dette tema blev der lavet en sang over, men jeg har desværre ikke kunne finde titlen.

Det eneste andet nummer i den dur, som jeg kan huske, er D.O.N.S. feat. Tecnotronic med "Pump up the jam" - selvom det var godt nok bordtennisbolde, som hoppede...

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 02-01-09 18:03

Takker mange gange for i prøver men har ikke fundet den endnu :(
Den er oldschool techno, næsten ingen sang eller tekst i sangen, og den starter som hvis du hører en ballon bold hopper op og ned, men kun i starten

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 210 point
Dato : 04-01-09 18:24

kom til at tænke på den her:
http://www.youtube.com/watch?v=WXsMF5CS3d4

Godkendelse af svar
Fra : MuGG3K

Dato : 04-01-09 18:41

Tak for svaret scootergrisen.