/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
kan ikke se min næsten kæreste
Fra : charlottenbaby
Vist : 692 gange
20 point
Dato : 27-12-08 10:20

Hej (:
jeg har mødt en rigtig dejlig mand, da jeg var i praktik i københavn, jeg bor selv i sønderjylland. Han er dog 10 år ældre end mig (han er 25). men vi snakker rigtig godt sammen, og har holdt kontakten siden jeg var i København. og nu er vi vidst begge forelskede... jeg skulle ha været sammen med ham, da jeg var på besøg hos min veninde, som bor i nordsjælland. det var meningen, at jeg skulle ind til ham om søndagen, og han så skulle kører mig til toget. men vi ville gerne være sammen fra om lørdagen, så ville han kører over 60 km. hver vej, for at hente mig hos veninde, som det også var ok med. men mine forældre ville overhovedet ikke have, at jeg skulle tage derind. men alt det endte ud i, at de kom og hentede mig... efter dette, snakkede jeg ikke rigtig med dem, om ham. jeg begyndte så at snakke med min mor om ham, i siste uge. og han må meget gerne komme over til mig for hende, og heldigvis også for min far. men han siger, at lysten til at se mig, og være sammen med mig er jo helt i top, men han er ikke så vild med det med mine forældre, fordi han syntes det var meget drastisk dengang de hentede mig, og så syntes han det er lidt ubehageligt, og er bange for, at der vil opstå drama osv. vi begyndte så at snakke om, at jeg kunne undersøge muligheden for, at jeg kunne komme over til ham. men det må jeg IKKE for min far, heller ikke selvom jeg tilbudte min mor, at hun kunne kører mig derind, (mens vi var til noget familiearrangement på lolland, så ville der ikke være så langt) det ville hun faktisk gerne have gjort. men min far syntes ikke jeg har prøvet nok, og jeg ved ikke, hvordan det er at være sammen med en ung mand, og han kan gøre mig alt muligt osv osv. så nu står jeg i det her fordærdelig familie og kærlighedsdrama. jeg ved ikke hvad jeg skal stille op. for jeg stoler på christian. han er enormt fornuftig, jurastuderende, har sin egen lejlighed. han har virkelig hjulpet mig igennem en masse svære ting, og jeg er blevet rigtig glad for ham. men det går ud over glæden, at vi ikke kan ses... så han har min tillid, men ikke min fars i hvert fald..
HÅBER nogen kan hjælpe mig!!

mange hilsner fra charlotte.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 10:31

Hmmmm Charlotte. 10 år er ret meget i jeres alder, og hvis du var min datter, er jeg ret sikker på at jeg ikke ville acceptere dette forhold. Det er klogt af dine forældre at de lader ham komme til dem, så de kan se ham an. At han ikke er vild med det, kunne skyldes at han som 25 årig godt er klar over at aldersfordelingen 15 / 25, ganske vist er inden for lovens rammer, men dog på vippen. Havde I været 75 / 85 var der slet ingen problemer, og heller ikke med dine forældre

Men Charlotte....hvad er dit spørgsmål egentlig?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-08 10:33

Der er en meget stor forskel på jer to ................om 20 år er forskellen ikke så stor.
Det er ret spændende for dig lige nu - men en rigtig god idé er, at han kommer over til dig og besøger din familie. Så kan i bedre se om i virkelig holder af hinanden, eller om det bare er en romantisk film.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 10:35

tak for svaret(: og ja, både christian og jeg forstå godt at man som forældre er meget bekymret. men de bør bare stole på mig, og det er især min far, der ikke vil give mig lov, min mor er egentlig ok. med det, hvis hun fik lov til at møde ham.

jamen jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få lov til at se ham. jeg kan ikke bare droppe ham, pga. min far, der ikke vil give mig lov..

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 10:37

Ja, jeg ved godt, at der er meget stor forskel. og han siger også, at vi er nød til at have tålmodighed, og se hvad der sker med mine forældre. men jeg kan bare ikke finde en anden, og så vente 3 år eller noget i den stil. så kan han jo allerede have fundet sig en anden...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-08 10:41

Du er gal på dine forældre fordi du ikke må opføre dig som et pattebarn som gerne vil ha et stykke legetøj.
Men giver de dig lov - så skælder du dem resten af dit liv.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 10:43

det er jo hårdt at skulle droppe en person, når man endelig har fundet en, der virkelig siger en noget.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-08 10:43

Hvorfor skulle han dog finde en anden................hvis det er dig han ka´ li´ - eller er du bare hans legetøj....................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 10:44

Uha Charlotte... det er svært det der

Men jeg vil fortælle dig noget modbydeligt kynisk...Du skal glemme ham. Det kan du selvfølgelig ikke på kommando, men adskillelsen samtidig med at du modnes og bliver ældre gør, at du forhåbentlig inden for relativ kort tid finder dig en sød kæreste som både aldersmæssigt og geografisk matcher dig bedre.

Jeg ved godt at det gør ondt Charlotte, men believe me.... det går over selv om du ikke tror det.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 10:45

det er jo lang til at vente....
men nej, det kan selvfælgelig godt være, at han ikke gør det. men mine forældre, vil jo gerne have at jeg skal prøve noget mere, i forhold til det med mænd. men så er jeg jo nød til at være sammen med nogle....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 10:47

Og skal jeg være rigtig væmmelig, så er ham københavneren ikke sød. Han ved udmærket, at det forhold så godt som sikkert er dødfødt, men synes at det er skægt at lege med dig. Og du er sikkert en dejlig pige, så fristelsen er stor, men han burde i kraft af sin alder vide bedre.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 10:47

Klumme : ja, jeg er jo nok nødt til det efterhånden... men jeg syntes bare selv, at det handler mest om mine forældre, og deres tillid til mig og ham..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 10:47

Citat
når man endelig har fundet en,

Var du ikke 15 år

Hvor længe har du da ledt

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 10:49

ja jeg ved ikke om det er sådan han er. han havde det også sådan i starten.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 10:52

jo jeg er 15. men, siger ikke alle, men mange på min alder er bar barnlige, og gider dem egentlig ikke rigtig. der er bare noget ved ham her, som jeg altid har drømt om.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 10:57

Citat
men mange på min alder er bar barnlige

Citat
der er bare noget ved ham her, som jeg altid har drømt om

Det er tilsyneladende DIG der er barnlig hvis du tror sådan et forhold har nogen fremtid

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 10:59

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 11:12

men jeg synte egentlig ikke det er barnligt. for der er jo ikke noget forhold, får vi kan ses. og finde ud af, om der stadig væk er en god kemi. og hvis der ikke er, så har jeg jo i hvert fald fået et venskab ud af det...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 11:19

Så lader du dine forældre være "de kloge" og lader HAM komme hjem til dig

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 11:37

Ja det må jeg gøre

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-12-08 11:40

Nu nævner de fleste, at du nok må kunne forstå, at et forhold til en 10 år ældre mand ikke er det bedste når du kun er 15 år.

Jeg vil så vende den lidt om, nemlig, at hvis den voksne mand på 25 ville det bedste for dig, så burde han trækker følehornene til sig, for han burde kunne indse, at et 15 årigt barn aldrig kan blive ham en jævnbyrdig partner.

Klart nok, at du finder det spændende og smigrende, at en voksen person gider beskæftige sig med dig.....

Jeg kan godt forstå dine forældre, da min datter var 15 ville hun godt nok heller ikke have fået lov til at være kæreste med en på 25, såfremt det var noget hun havde haft ideer om.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-08 11:41

Og tør han ikke komme hjem til din familie.................Tja hvad syntes du selv.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 11:46

Dova: Jeg kan sagtens se din holding til det her. og jeg tror egentlig jeg vil bruge din besked, næste gang jeg taler med ham, og på den måde finde rud af, hvad han egentlig gerne vil med mig på lægere sigt...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 11:49

Så Refi...kan du så være sød, ellers må du over knæet

Charlotte...Der er ikke noget barnligt i at forelske sig, men det er modenheden som viser om man kan indse hvar der er realistisk. Jeg kunne nemt være din bedstefar, men er da lige blevet forelsket i Agnetha Fältskog fra ABBA, men jeg er da osse så realistisk at indse at det aldrig blir til noget. I øvrigt bliver jeg dagligt forelsket i en eller anden sød pige, men for at lade det lidt morsomme, eller latterlige ville nogen måske mene, komme med i tråden, så blir det bare ved det, og inden jeg går i seng om attenen, kan jeg ikke engang huske hvad hun hedder, hvis jeg overhovedet har vidst det Men okay Agnetha har holdt længe, men jeg må nøjes med at høre hende synge LOOL

Så for din egen skyld Charlotte, så træk ikke pinen ud ved at have kontakt, men CUT og se om der ikke blandt dit normale netværk...venner, bekendte, sportskammerater, arbejdskolleger osv osv er en eller anden skruplækker, sød og moden gut du kan kaste din kærlighed på.

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke og er hamrende misundelig på din alder. Tænk at være 15 år igen og så samtidig have sin erfaring som en bedstefar LOOOL WHAUUUUU

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 12:01

mange tak(;
ej du skal ikke misunde mig, jeg ville da gerne være 5 år ældre
ja, jeg må vidst hellere bare cutte det...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-12-08 12:18

Agnetha Fältskog er vistnok også bedstemor

Charlotte. Du er så gammel at Du kan blive seriøst forelsket, hvad Din mor nok også har set og derfor støtter Dig, men samtidig er Du så uerfaren og småblind at Du ikke ser 10-12 år frem hvor der kan blive mange udskiftninger af kærester eller en enkelt ægtemand hvis Du bliver gift som 22-årig, indtil Du efter Dit 25. år finder den Du vil tilbringe resten af livet med.

Lad os tænke det eksempel at I boede i samme by, du havde så fået lov, også af farmand, til at tilbringe nogle aftner hos fyren, mit gæt er så at I ville glide fra hinanden i løbet af kort tid.

Og ja, drenge i Din alder eller et par år mere er barnlige, men en til flere af dem kan være særdelses voksne når de er sammen med Dig alene og ikke har kammeraterne på nakken.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 12:28

ja jeg ved godt det med, at jeg har mange kærester foran mig, og det har han jo været igennem... men jeg har jo heller ikke gifteplaner osv. nu. det kan ske om mange år, eller det kan også være at det slet ikke sker. han vil i hvert fald ikke giftes nu. han vil først være færdig med sin uddannelse, og der er vidst 4 år endnu...

men jeg syntes problemet også er, at hvis vi nu finder ud af, at vi må vente et par, så kan jeg jo have fundet en anden. og det er heller ikke sikkert, at vi begge to er klar til hinanden igen om 3 år..

men jeg har det også lidt på den måde, at efter alt det vi indtil videre har været igennem, i forhold til vores snakke og overvejelser på området med alderen, og den geografiske afstand og nu og mine forældre, så tror jeg bare at det ville blive godt. hindringer styrker, på lang sigt....

jamen fakitsk, har jeg også et andet "tilbud" men desværre bor han på lolland, så der er den geografiske afstand heller ikke helt god

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-08 12:30

charlottenbaby - du lyder ganske fornuftig, som en 15-årig.

Du er lydhør overfor andres syn på tingene - men, som alle de andre siger: "Du er kun 15 år".

"Jeg var 16 og han var 22, det holdt ikke ret længe. Jeg blev "fyrret" midt i et menneskemylder, mens vi ventede på hver sin bus. Men jeg husker ham med glæde - var sq da stolt, som 16-årig, at en "voksen" fyr på 22 så til min side "

På dét tidspunkt var det endnu "strengere" at være teenager - 1970'erne.

Bevar ham som et rart minde, og kom ud og nyd din ungdom - dén får du ikke igen med 3 børn på skødet

Hanne

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 12:39

Hej Hanne.

hehe nej jeg får det jo ikke igen, det er rigtigt. men det er bare så helt vildt svært, når man er forelsket. og jeg er bare sådan indrettet, at jeg stoler på folk, når de viser mig, at jeg kan stole på dem, og det gør han. derfor har jeg svært ved alt det der med, at folk lidt prøver at fortælle mig, at han leger med med mig. for vi har haft et skænderi, hvor jeg faktisk sagde direkte till ham, at han havde leget med mig. og det gjorde ham faktisk utrolig ked af det, for det har han gntagende gange sagt til mig, at det vil han ikke have at jeg føler, så kan vi ligeså godt droppe det, fordi så har man ingen tillid til hinanden... selvfølgelig har jeg også de tanker, om at kunne fyrre mig, og finde en anden. men det med at finde en anden, er jo nok mest gældende for mig selv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-08 12:56

Jeg forstår dig fuldt ud! Det ér ski.. svært, når man skal være fornuftig.

Men du har et langt liv foran dig - og det er dit! Især efter, du er fyldt 18....

Men jeg forstår også dine forældre! Sådan ville jeg sikkert også selv være, hvis jeg en datter på 15 år.

Man lærer jo heldigvis noget hele livet - så dette kan give dig denne erfaring, når du står overfor din egen 15-årige datter

Et ordspil, jeg ofte bruger om det, at være forelsket: "At være forelsket er, at være momentalt sindsyg".

Al fornuft forsvinder og man flyver (tror man... hi hi) på lyserøde skyer...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-12-08 12:56

Teenager/ung i 1970`erne.....

Mine forældre blandede sig overhovedet ikke, selv om man nok indmellem tog fejl af det katten slæbte med ind på stuegulvet og de fyre min søster tog med hjem.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 12:59

ja lige præcis med det ordsprog der, men tror at personen bærer en rundt hele tiden, og man kan klarer alt.

men hvis man vil være fornuftig, hvilket jeg syntes mig og ham fyren er hele tiden for at få det til at fungere, så er der bare meget arbejde i det åbenbart, og så mp man jo bare vente og se, hvad det ender med enten snart, elller på længere sigt, selvom jeg gerne ville over til ham meget snart :)

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 13:01

det ville egentlig være dejligt, hvis mine forældre var sådan... bare de var søde når man så havde nogle med hjem og snakked med dem, så ville det da være skønt...
også selvom de gør det for at passe på deres børn (:

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-12-08 13:01

Citat
Men du har et langt liv foran dig - og det er dit! Især efter, du er fyldt 18

Nemlig...og du er teenager, du skal først finde ud af hvem du er, hvad du gerne vil være for en person, hvilken uddannelse, hvilke personlige værdier du vil stå for, selvstændighed o.s.v......og det finder du altså ikke som "påhæng" til en så meget ældre mand.....

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 13:06

nej det er jeg klar over. men alt det her med at finde mig selv, syntes jeg gør med ham ved min side. engang var jeg en lille hvis afbleget blondine, med lange hvide extensions, tog alt for meget sol og ville gerne have en navlepiercing + en madonna,. men jeg fandt ud af, at jeg fulgte alt for meget med de andre fra mit netværk. så jeg stoppede med afblegninger og sol, og tanker om piercingerne,. og alt det her bekræfter han bare, fordi han har de samme holdinger, og det syntes jeg er fedt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-08 13:21

Der er maaange derude, som har samme holdning, som du, charlottenbaby

Når du netop gør dét, som passer til din personlighed istedet for at ville ligne de andre, er du godt på vej til at finde dig selv - men det sker ikke i løbet af et par dage.

Selvom I frygter det værste, så invitér ham hjem til dig og dine forældre, så de kan se ham og I alle kan få en snak sammen. Det er jo ikke sikkert, at de stejler så meget, når de har mødt ham.

I har jo ikke gjort noget galt, vel?

Du kan måske også få et andet syn på tingene, når du lissom har flettet tingene lidt sammen, og set det fra en anden vinkel.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 27-12-08 13:26

søde charlottenbaby :
selv om du givetvis er speciel, er du altså også meget almindelig. Dit problem er, i hvert fald.

normalt ville jeg sige. forfølg din kærlighed og skid på de andre, jeg har selv haft en pige der var 25 år yngre (vi var gift i 16 år)

men vær også sikker på, der vil komme masser af andre lige så søde fyre, der vil være vilde med dig og respektere dig og gøre alt for dig.

selvfølgelig er du ked af det nu, ellers var du ikke normal, men trøst dig: alt bliver godt igen også selv om du ikke får lov at få ham her. (Faktisk bestemmer "de gamle" altså stadig over dig og dit kærlighedsliv et par år endnu hvor surt det end er.
Held og lykke og al respekt
sønder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 13:33

Du er bare go Charlotte!!! Det skal dælme være en 110 % ordentlig og sød gut, der skal gøre sig fortjent til dig

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 13:49

hehe i er søde :) det hjælper jo alt sammen på det med jeres hjælp, tak for det

jeg vil få snakket med mine forældre, og også christian. så må vi jo finde en løsning på det hele, og se hvad det kan blive til.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-08 13:57

Super, Charlotte!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 14:16

Hanne var 17, vandet var 18 og luften var 19 ½. Tror sgu du var et godt lille skår dengang LOOl Ups... det er du da stadigvæk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-08 14:22

Klumme - jooh deeet - men meget genert (hvis nogen skulle kende det ord i dag....)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 14:26

Lissom mig LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 14:26

Bly som en viol...måske mere bly end viol

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-08 14:31

joooo, og blev tilbudt job som topløs go-go-danser og jeg skreg af grin - troede sq da ikke på det.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 14:33

Uartigt at tilbyde en ung pige uden top LOOL

Ajiii nu må vi (jeg) ikke ødelægge søde Charlottes tråd Sorry Charlotte.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-08 14:35

Nej, fy Klumme

Kan du SÅ rette ind!

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 14:35

søde charlotte, den kan jeg da godt lide(:
det er da ellers meget sjovt at hører om jeres udfoldelser

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 14:46

Ha Ha nå så det kan du....jeg tror vi skal holde her, så Kandu stadig fremstår som en nogenlinde pæn hjemmeside. Du kan godt høre hvor det bærer henad, når Hanne begynder at fortælle om dengang hun som "kun" 17 årig mod betaling svingede med hele kystbatteriet for øjnene af alle husarerne. Altså Hanne...det havde jeg altså ikke troet om sån en pæn dame Og nej tak...jeg vil ikke vide mere....Så skal det da være på den private LOOOOOOOOL

Og så er det i øvrigt siestatid. Hyg dig søde Charlotte, og good luck til at få løst dit "kærlighedaproblem". Et knus med på vejen skal du osse ha'. Det er ikke sikkert det hjælper, men det skader ikke. Der er ikke nogen "knusedims", så du må nøjes med den her

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 14:51

nåårh hvor er du sød ved mig. tak for din hjælp. det varmer rigtig meget.
du må også have det rigtig godt!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 14:52

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 14:53

haha. sov godt så

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 27-12-08 15:01

Hej.

Jeg har børn på 9 til 22 år.

Et par af dem har været forelskede i ældre personer, så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvad det handler om.
Jeg har faktisk også selv været 15 engang :)

Du er 15. En ung pige/kvinde. Barn er du ikke, og voksen er du heller ikke.
Du er forelsket i en VOKSEN mand.
Han har prøvet en masse i sit liv, hvor du først skal til at prøve af.

hvis han elsker dig højt nok, så lader han dig i fred, til at prøve de ting af, der jo immervæk er med til at modne dig og gøre dig voksen.
Som den voksne, bør han være den fornuftige, hvad jeg ikke lige ser, at han er.
Citat
men han siger, at lysten til at se mig, og være sammen med mig er jo helt i top, men han er ikke så vild med det med mine forældre, fordi han syntes det var meget drastisk dengang de hentede mig, og så syntes han det er lidt ubehageligt, og er bange for, at der vil opstå drama osv. vi begyndte så at snakke om, at jeg kunne undersøge muligheden for, at jeg kunne komme over til ham

Hvis han virkelig vil dig noget godt, ser han jo, at du faktisk kun er 15, og dermed fylder dine forældre stadig meget i dit liv, og de har altså det sidste ord. Det er en meget egoistisk holdning at have.
Hvis det var mig der var dine forældre, ville jeg heller ikke stole på ham.
Hvis han derimod kom hjem til jer. Tog en seriøs snak med dine forældre, og viste dem respekt, for det synes jeg absolut ikke han gør, kunne det være det ville blive mindre dramatisk. Jeg tror nemlig ikke det kun er dine forælædre der er dramatiske. De udtalelser fra fyren, viser jo helt klart drama fra hans side. Ville du fx være villig til at vælge ham frem for dine forældre? det er jo mellem linierne det han siger.

Min den ældste blev som 16 årig forelsket i en, der var 39 på det tidspunkt, og omvendt. Jeg ringede til fyren, og bad ham komme hjem til mig så vi kunne få en snak. Uden min søn, der dog vidste vi tog snakken - (de er homosexuelle, men det gør jo ikke nogen forskel på følelserne).
Vi blev enige om, at han kunne besøge min søn hos mig, som venner!!! og når min søn blev 18, kunne de gøre hvad de følte for.
De er nu 22 og 43. De første par år, var de gode venner. Men de bor nu sammen på 4 år. Så hvis han virkelig elsker dig, så kan han leve med det. Ellers skal du nyde den forelskelse som det der er. De dejlige forelskelser som alle unge mennesker skal igennem. Der får følelsesregistret til at køre op og ned. Glæde - sorg - hjertebanken osv.
Dem kommer der flere af. men de er lige gode, og gør også lige ondt.

Men du modnes af dem, derfor er de så vigtige.

Tro mig. Dine forældre gør hvad de føler er bedst for dig. De har trods alt levet i mange år, og har meget mere erfaring.

Og så fornuftig er den unge mand nu ikke, hvis han har den holdning til dine forældre.

Citat
men jeg syntes bare selv, at det handler mest om mine forældre, og deres tillid til mig og ham..

Hvordan skal de få tillid til en, der ikke engang vil være sammen med dem? det er en fremmed voksen mand, der vil være sammen med deres unge pige, der kun lige er kommet over den sexuelle lavalder. Dine forældre tænker måske på de mænd, der lige tager pigerne i netop den alder, fordi de stadig er MEGET unge, men alligevel lovlige. Det tanker havde jeg selv med min egen.
Eller de mænd, der vil have en så ung, han kan "opdrage" dem til at være det han vil have???
Der er mange tanker der kører rundt i hovedet på dine forældre. Snak med dem - spørg dem, hvad de tænker.

Men igen----elsker han dig, tager han er seriøs snak med dine forældre, og venter så på dig, til DU er moden nok til ham.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 15:35

åhh du siger virkelig rigtig mange ting. og det er rigtigt dejligt at læse, og bestemt også at du selv har prøvet det flere gange, og har en søn der er kommet igennem det. men hvordan fik du tillid til den fyr, var det ved at snakke med ham? for det vil mine forældre nemlig også gerne ved jeg.... jeg tror også de har meget meget svært ved det, når de ikke kender andre, de kan snakke emd det om. de kender ingen, som har en pige på min aldre, der er forelsket i en der er 10 år ældre, og det tror jeg er svært....

men jeg vil snakke med christian, som han hedder. om det med, om han elsker mig "nok" til at han kan vente på mig. for hvis han kan det, ville det jo være det aller bedste..

han kan sagtens forstå mine forældre, og at de ikke vil sende mig over til en de ikke kender... men han har heller ikke prøvet det med aldersforskellen før. han er jo vant til, at hvis han møder en pige, så skal hun ikke have lov af forældrene først. det ved han selvfølgelig godt, at det skal jeg jo.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-12-08 17:09

jeg syntes bare at hun virker betydeligt ældre end 15 år, tror der er lidt fis med i det

hilsen
per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-12-08 17:11

15 år og en del måneder

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 17:13

Tror i ikke på jeg er 15 ? jeg er altså født i oktober så 15 + 2 månder

hvad for noget fis? tror du jeg lyver om min alder?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-12-08 17:15

JA

per

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 17:16

så tjek mig ud på facebook, hvis du har det.

hilsen charlotte.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-12-08 17:20

så kom med dit efternavn Charlotte

per

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 17:20

halby

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 17:36

Er det vigtigt for dig Per om Charlotte er 15 - 16 eller 17 år? Charlotte kan da sagtens have fuldkommen samme problemwe uanset om hun er et par år ældre. Personligt tror jeg afgjort at hun hun angiver sin korekte alder. Det skyldes nok at jeg tidligere i genne mit tidligere arbejde har truffet unge piger som meget sympatisk har udvist betydeligt mere moden adfærd og følelsesliv end deres medsøstres gennemsnit.

Men jeg kan godt se, at du kan have din tvivl og ikke at forglemme dit problem, når først Charlottes modenhed overskygger din egen, på trods af din betydeligt højere alder.

Så bibsamie.... hvis det eneste du kan bidrage til tråden med er, at anfægte Charlottes alder, synes jeg du skulle smutte i køkkenet, garagen eller på dit lokum og skrælle 4 - 5 kg. ris. Så går tiden så dejlgt hurtigt, uden at du skal belaste bolden med indviklede analyser om nogens alder. Afgang med dig bassemand Du råber bare når du eeeer færdig...... LOOOL (så får du 5 kg. mere

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 17:39

Sig mig bibsamie....Hvad fanden bilder du dig ind din skvaldernosse. Hvornår er det blevet kotume på Kandu at afkræve nogen et efternavn eller lignende private oplysninger. Du er den ondehylemig et skvadderhoved.

Charlotte. Lad dig ikke provokere af den landsbytosse. Det er uhørt at nogen på Kandu beder om en andens navn.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 17:41

nej det gøt jeg nu heller ikke... bare mega nederen, når folk ikke tror på hvor gammel man egentlig er. men det har ligesom ikke noget med mit problem at gøre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 17:41

Charlotte... STOP den bibsami-nar og blacklist ham. Han har ikke noget godt at tilbyde dig hverken i form af konkret viden eller gode råd. Ud af kapellet med det fjols

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 17:43

har jeg lige gjort. men hvad sker der når man gør det ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 17:55

Så kan han ikke skrive mere i de tråde du opretter, men du går heller ikke glip af nogle guldkorn fra den spade. Jeg har i de efterhånden mange år jeg har været på aKandu ALDRIG oplevet at en bruger direkte afkræver en anden vedkommendes efternavn med det eneste formål at anage i vedkommenndes private oplysninger. På Kandu har man ubetinget og indiskutabelt retten til at være anonym.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 17:59

okay det er jeg glad for, det var da rimelig ubehageligt. men blev bare iiriteret over det, og gav ham bare mit navn.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-12-08 18:05

Hmmm Charlotte, jeg tror kun det er denne tråd bibsamie er blokeret. Jeg kan ikke lige huske hvordan man totalblokerer for et fjols man ikke gider "høre" på. Men det er der garanteret en anden der lige kan vise dig

Selvfølgelig er der ingen på Kandu, der reelt kan vide om du taler sandt vedrørende din alder, men det er i mine øjne bedøvende lige meget, om du er 15 - 16 eller 17 år, da problemet som du har kan være lige stort uanset alder. Det kunne teoretisk også være, at du faktisk spurgte for en anden... en god veninde eller måske din lillesøster og at du derfor er ældre og dermed virker mere moden. Meget kan tænkes, men nu har jeg valgt at tro på, at du er dig og at du er 15 år.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-12-08 18:07

Charlotte du er en rigtig fornuftig og moden ung pige, det er der ikke tvivl om. Det må være dine forældres fortjeneste at du er faldet så eminent godt ud.

Kan du ikke forstå at dine forældre elsker dig og vil det bedste?

Og ved du hvad, jeg ville ønske at du var min datter, sikke stolt jeg ville være.

Ja ung kærlighed, vi har alle prøvet det. Nogen har glemt hvordan det var og andre har husker.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 18:12

til klumme : jeg finder lige ud af det med at blokere. det er dejligt, at du i hvert fald tror påm at det er mig, det er rart...

ganner01: ja jeg er nok rimelig moden af min alder. tænker også tit tanken, at der var ikke mange af mine jævnaldrene veninder eller venner, der ville kunne have noget seriøst med en der var 10 år ældre. jo, kan kan 100 % godt forstå at de vil mig det bedste, og at de elsker mig, det ved jeg godt jo. ja jeg tror bare de skal finde ud af, hvór glad christian og jeg er for hinanden, og at det er seriøst det her. og at det ikke kun er mig der er forelsket :)

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 27-12-08 18:30

Kom ud og se nogle andre, synes at høre at du er stirret blind i ham, og at der bare ikke er andre ?
Og hvis han vil så meget med ham, så må han jo tage en tur til den rigtige del af landet, og få en snak med dine forældre.. Uden dine forældres accept vil det jo aldrig gå, familie er vigtigere end et forhold der ikke engang er begyndt endnu !!

Selvfølgelig kan man blive forelsket i en der er ældre, og det er da mange gange også ses at de har været samn lidt tid, men det er nok noget man burde overveje en ekstra gang..

Men jeg tror det er de færreste på 25 der vil have en pige så meget yngre.. Så mon ikke han har andre intentioner.

Oliver

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 18:54

jo det er rigtig hvad du siger. og jeg har også tænkt mig at sige til ham, at han er nødt til at tage her over, hvis han vil se mig.

altså nej, jeg ved jo godt, at der selvfølgelig er mange andre søde. men lige nu er jeg abre3 der, hvor jeg er nødt til at finde ud af, hvad det skal blive til med ham og mig. og om vi skal vente ller droppe det. så må vi tage den der fra...

men må også lige snakke med mine forældre igen.

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 27-12-08 19:12

Held og lykke med jeres samtale senere ;)

Få det afklaret, og få ham over til dine forældre til en snak.. eller kom videre til alle de andre skønne fyre, som findes!

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 27-12-08 19:20

tak :)
ja jeg får ham lokket her over.
ellers er der jo, som du siger, mange andre dejlige :D

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-12-08 19:43

Hvad i alverden??? bibsamie - du er da vist en af de "herrer" man IKKE skal stole på!!!

Nu er denne Christian jo altså kun 25 år - en ung fyr, som ligeså vel kan være helt "grøn", og ikke tør bag ørerne..... Man er ikke nødvendigvis voksen, fordi man er 25......

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-12-08 11:14

Ved du hvad Charlotte, jeg var 18 år da jeg traf min afdøde mand og han var 28. Vi blev gift og fik børn, som nu er voksne.
Vi giftede os da vores uddannelser var færdige. Men jeg var ikke 15, så jeg bestemte selv.

Så selvfølgelig kan du styre og vælge dit eget liv, det har du jo bevist her.
Det er ikke dig dine forældre ikke stoler på, det er Christian. Så snak med ham, han må kunne forstå at hvis han vil dig noget så er der nogle regler.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 28-12-08 11:19

det er rigtig dejligt at høre noget positivt om lige præcis det her.
jeg ved jo også godet, at det er ham de ikke stoler på, også fordi de aldrig har mødt ham, eller snakket med ham, de ved jo ikke hvordan han er for en...

men jeg snakkede også med ham igår, og sagde at var nødt til at komme over til mig, for ellers kunne de bare ikke blive til noget. det var han med på, så skal bare være helt sikker på at det er helt iorden med min far. min mor har allerede spurgt mig idag, om han kom(:

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-12-08 12:12

Pas på Din mor ikke løber med ham istedetfor

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-12-08 12:35

Så må du have held og lykke med det, det fortjener du efter alt det arbejde. Og alle de spekulationer.

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 28-12-08 16:37

ahaha ja det kunne jo godt være :D eller bare min storesøster, hehe..

tak skal du have. ja det syntes jeg også, der har godt nok været rigtig meget....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-12-08 17:27

Du finder ud af det, dét er jeg sikker på, Charlotte - pøj pøj med det!

Ved ikke med de andre her, men jeg vil da gerne høre, hvad der sker videre

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 28-12-08 17:28

ja det skal nok gå og tak (:

hehe, jamen jeg kan da lige skrive når der sker noget

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-12-08 17:35

Ja da Charlotte....vi skal da følge med i det med kærligheden, så giv os et resume ind i mellem

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 28-12-08 17:39

det lover jeg jer
og tak for hjælpen ind til videre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-12-08 17:41

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-12-08 17:48

velbekomme

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-12-08 00:41

Jeg vil også gerne høre mere

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 29-12-08 09:51

i skal nok få en update

Kommentar
Fra : charlottenbaby

Dato : 12-01-09 07:58

så kommer der som lovet en lille update...
christian har været her hos mig i weekenden, og det gik rigtig godt!
han fik et par samtaler med mine forældre, så de fik et overraskende
godt indtryk af ham

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 12-01-09 09:42

Fint! Held og lykke fremover!
Sønder

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-01-09 13:11

Jammen, tænkte vi det ikke nok - skøøønt.

Pøj pøj i fremtiden.

Hanne