/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Brænderprogram
Fra : Rytterknaegten
Vist : 836 gange
199 point
Dato : 26-12-08 20:04

Hej.
Er der nogen der kender et gratis musikbrænderprogram på nettet??
Jeg kan ikke få brændt musik på Windows Mediaplayer?? Har scandisket flere gange uden held.
Kan rippe , men ikke lave en musik CD.
Mvh Rytterknægten

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 26-12-08 20:13
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 209 point
Dato : 26-12-08 20:27

Lige her, verdens mest brugervenlige brænder program og så sankker den også dansk: http://www.download.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-08 20:28

CdBurnerXP er også god: http://www.cdburnerxp.se/ men jeg foretrækker Ashampoo

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 26-12-08 21:25

Nemlig O:V:N Ashampoo er rigtigt godt

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 26-12-08 23:00

Tak Ovn, og alle andre.
Har jeg læst forkert: er det en 10 dages version, og så skal men købe den??
Mvh Knægten

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-08 23:05

Hvis det er Ashampoo Burning Studio Free 6.75 så er den gratis, du skal vistnok registrere dig hos Ashampoo, det skulle jeg får år tilbage, jeg bruger stadig den samme registrering nummer når jeg geninstallerer efter formatering, så det er bare en gang du skal registrere, du vil så få nogle mail fra Ashampoo, dem kan du når som helst afmelde, men husk lige at gemme den mail med dit registrerings nummer og den gælder kun til den gamle version 6.75, hvis du vil opgradere så skal du købe

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 26-12-08 23:20

Tak O.V.N
Jeg prøver at se hvad jeg kan få ud af det.
Mvh
Rytterknægten

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 29-12-08 13:37

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-08 15:26

Selv tak