/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telia SurfPort med Iphone?
Fra : DanserMedGeder
Vist : 585 gange
76 point
Dato : 25-12-08 22:52

Jeg har lige været inde for at se lidt priser osv på en Iphone.
Det eneste jeg er ude efter er at kunne surfe gratis overalt på nettet til en fast pris. (10GB loft er dog ok, da det er rigeligt).
Men jeg kan se at hvis man vælger en Iphone til det, så er det kun gratis på såkaldt Telia SurfPort. Bevæger man sig udenfor det, så koster det ekstra.

Er det korrekt?

Kan man virkelig ikke finde en mobil man kan surfe på nettet med, ligesom man kan surfe for 299 kr. fast om månede med mobilt bredbånd fra 3 mobil? (Det har også et teoretisk loft på 10GB, men igen er det ok).

Nogen der ved noget?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-12-08 23:29

Det kommer vel når der er nogen der vil betale for Dig................

Kommentar
Fra : DanserMedGeder

Dato : 26-12-08 01:29

LuffaA:

Nej den går ikke.

Da ikke med en 10GB teoretisk max grænse ligesom 3 mobil har med deres mobile bredbånd. Det fungerer fint, så hvorfor skulle det ikke også fungere fint med en mobiltelefon?

Det må findes.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 76 point
Dato : 26-12-08 02:29

Så længe Apple planter deres r** solidt på enkelte udbydere er der ikke meget at gøre.

Dyrt modefænomen....

Godkendelse af svar
Fra : DanserMedGeder

Dato : 26-12-08 22:03

Ja ok. Det er latterligt. Tak for hjælpen.