/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
DLL fil ?
Fra : c4jdin
Vist : 417 gange
20 point
Dato : 24-12-08 22:05

Hej , har lige downloadet en demo af ejay 7 , men kan ikke spille det af den grund at den siger jeg mangler en dll fil : D3D9.DLL

- og så har jeg så downloadet den , men hvad gør jeg så for at få den til at virke ?

På forhånd tak (;

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 24-12-08 22:12
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-12-08 22:12
Kommentar
Fra : c4jdin

Dato : 24-12-08 22:13

ja har hentet den , men det er ikke nok bare at hente den , da man også skal installere den , og det
ved jeg ikke hvordan man gør ? :(

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 24-12-08 22:21

Install notes:

Use WinZip to extract the file to
your windows\system directory.

If you don't have WinZip you can download
it from: www.winzip.com

If you have any other problems,
see our FAQ at www.dll-files.com

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-12-08 22:27

prøv at søge på dll filer på din computer
du vil se at de fleste dll ligger i windows system 32 i en mappe
den ny skal sandsynligvis ligge samme sted

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 24-12-08 22:33

Jeg elsker det, når DirectX-filer mangler eller er beskadiget, det program, du forsøger at bruge kommer tilbage med denne fejl hvis du tror at geninstallere programmet løser problemet .. gøre det ikke.

Prøv at downloade den nyeste version af DirectX og installation.

http://www.microsoft.com/windows/directx/default.mspx

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 24-12-08 22:35
Annuller spørgsmålet
Fra : c4jdin

Dato : 10-02-09 22:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål