/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Trægulv fra Sverige
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 3544 gange
40 point
Dato : 23-12-08 16:39

Er der nogen, der har erfaring med køb af trægulve i Sverige og kan linke til en svensk netbutik/handel? Og hvordan er priserne i forhold til de danske? Jeg forestillede mig kun at købe materialerne og så selv finde ud af at lægge det.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 23-12-08 16:58

Jeg kan kun sige at kursen er gunstig, for indkøb i Sverige. Kvaliteten og prisen vil du nok kun kunne finde ud af, ved at sammenligne med det samme fabrikat og produkt herhjemme. Endvidere kan du ved forhandling ofte få rabat på prisen herhjemme også, men det er selvfølgelig nemmest når man står over for sælger.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-12-08 16:59

Priserne må du finde på nettet eller ringe om. For tiden får du vekslet meget gunstigt til svenske penge, idet de Sverige sidste par måneder har haft en glidende devaluering på nær 20 %.

Den slags plejer at føre til stigende priser, så du om et halvt år er ligevidt. Slå til nu.

Få varerne kørt eller hent dem selv på en stor trailer.

HH færgerne i Helsingør er hurtigere og billigere end broen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-12-08 21:12

Hej med dig.
Her købte min svoger
http://www.in-wood.dk/Default.asp?ID=20

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-12-08 01:00

Du skal da ikke ha' træ - alle ved at et godt solidt cementgulv er det bedste og mest solide man kan få - og så som en lille bonus er det også pænt.