/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Licens til musik
Fra : Nordsted1
Vist : 903 gange
200 point
Dato : 21-12-08 19:21

Jeg har på et tidspunkt købt noget julemusik hos hos TDC

Nu VIL jeg høre det igen, (spillede den mange gange lige da jeg havde købt den)men nu kan winamp ikke finde licensen, (der kommer også en boks frem, hvor der bliver skrevet noget jeg ikke fatter en meter af, men der står også noget med at stien er forkert) jeg har så prøvet med Windows media player, den siger det samme.

Der kommer et vindue frem, hvor jeg skriver min adgangskode til TDC - den bliver accepteret, og så venter og venter jeg ellers på at licensen bliver fundet og accepteret, men nej der sker ikke noget som helst

Jeg har redownloadet, fået musikken hjem, men igen, der manger den s**** licens så jeg ikke kan afspille det

Kan det virkelig være rigtigt, at jeg skal købe musikken igen??

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 21-12-08 19:26

det er derfor Tunebite er opfundet

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 210 point
Dato : 21-12-08 19:29

Hvis du er TDC kunde kan du bruge deres "PLAY", og så downloade al det du vil gratis. Det er så i din varetægt så længe du er TDC kunde.

Og ellers er Soundtaxijo opfundet til at fjerne de forbande DRM licenser, ligegyldigt hos hvem du har henet musik fra. Jeg snakker ikke om at bytte musik med gutterne nede fra tanken, men blot at kunne bruge musik købt f.eks. på itunes på sin (bærbare)afspiller uanset mærke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-08 19:34

Tunebit... hva er det for en størrelse??

Jeg kan ikke bruge PLAY, jeg kan ikke længere huske hvorfor, tror jeg havde for høj hastighed, til at jeg kunne få adgang??

Soundtaxi, den har jeg heller ikke hørt om før??

Jeg har jo heller ikke "bare" hentet musikken, jeg har købt og betalt den (det er måske der fejlen er)

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-08 19:37

Tak for svaret taliskoko. Sønnen kender en der har den på cd, så låner jeg den sgu der, vil høre den musik/melodi nu

For evt. interesserede, så er det Poul Bundgaard med - Børn og voksne omkring træet - den fra Nødebo præstegård, den er bare så smuk

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-12-08 08:17

Jeg vil lige hjælpe dig med fremtidige downloads fra TDC.
Når du har hentet nummeret ned, skal du afspille den med Windows Media Player, der så sørger for at hente licensen.
Derefter kan du frit afspille den, med andre afspillere

Gert

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-08 09:27

Hej Gert

Det er jo det jeg ikke forstår, ........jeg har afspillet den mange gange, godt nok i wimamp, men der burde licensen jo også være brudt.

Jeg har aldrig tidligere haft de problemer

Jeg fik nok lukket spørgsmålet lidt for hurtigt, for jeg får da nok det samme problem med de andre melodier jeg har downloadet og gerne vil afspille på pc'en?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 22-12-08 11:08

Du kan spørge en kundemedarbejder via chat her, om winamp kan klare licenser. Den er slet ikke nævnt

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=16350