/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Internet explorer
Fra : CerwinVega
Vist : 567 gange
60 point
Dato : 20-12-08 19:15

Jeg bruger IE 6 da jeg har det bedst med dette , men he rpå det sidste siger den Ulovlig handling og så komer den klasiske pop up frem med at man kan læse fejl raport og sende den ind til ms og bla bla. Hvorefter Alt man havde gang i lukker ned af internet.

Min version er 6.0.2900.5512 med sp3

Så snart jeg går ind på eks flash.com for at updater, så kommer fejlen.

jeg er næsten sikker på de har noget med regedit at gøre, for jeg har læst noget på engelsk ang dette problem, men jeg kan ikke finde nogen fix på dansk.

findes der en fix på dansk ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-12-08 19:20

Prøv at downloade internet explore 7.
Du kan eventuelt prøve at køre windows update.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 20-12-08 19:37

Prøver lige at ser hvad Ie 7 byder..træls med IE 6 den vil bare lukke ned konstant

Kommentar
Fra : sym

Dato : 20-12-08 19:42

jeg tror også det er en opdatering af ie6 der er behov for.
ellers må du køre med de gamle programmer uden opdateringer

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-12-08 19:44

Jeg husker ikke om du kan redigere tilføjelsesprogrammer i IE 6, men prøv lige at kigge på denne
http://tips.bsjh.dk/explore_lukker/index.html alligevel

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 20-12-08 20:21

Ok jeg prøver lige din guide..for jeg må ikke installere IE 7 af en eller anden grund..og ie 6 siger stadig samme fejl så snart jeg går ind på www.flash.com og vælger adobe flash player for at update

Vender tilbage med forhåbelig point for virkende guide

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 20-12-08 21:03

Jeg fulgte den guide men kunne ikke finde den Linje som guiden nævner. Der er ingen quickseach eller lign :/

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 20-12-08 22:41

Denne fejl vises

AppName: iexplore.exe    AppVer: 6.0.2900.5512    ModName: urlmon.dll
ModVer: 6.0.2900.5694    Offset: 0001af98

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-08 07:58

Citat
for jeg må ikke installere IE 7 af en eller anden grund

Hvorfor ?????

Hvis alt andet er opdateret bør IE også være det

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-12-08 08:00

Jeg fik det her svar fra ferik 15-12
og det har meget kraftigt reduseret problemet

1. Mange tror, at når de sender fejlrapporten med oplysninger om fejlen til Microsoft, så får de svar igen på problemet, men det er ikke tilfældet, idet der ville være tale om millionvis af mails. I det hele taget bliver fejlrapporterne ikke engang sendt til den danske afdeling af Microsoft, men i stedet sendt til Microsofts afdeling i USA, hvor alle fejlrapporter samles i en database. Hvis der kommer en hel bunke mails med samme problem som du har oplevet, bliver der lavet en opdatering til Windows for at løse problemet.

Slå fejlrapportering fra
Hvis du nu flere gange får disse rapporter og er ved at være godt træt af dem, er der selvfølgelig en mulighed at slå dem fra, og så får man dem ikke at se mere. Du gør ganske enkelt således:

Klik på Start, og derefter på Kontrolpanel.
Du trykker nu på System (evt. Ydelse og vedligeholdelse), og på den side der kommer frem trykker du på fanebladet Avanceret.
Nederst vil du se Fjernrapportering. Klik på den.
På det skærmbillede, der nu kommer frem, sætter du den til Deaktiver fejlrapportering samt fjerner hakket ud for ”Men giv mig besked, når der opstår en kritisk fejl”, tryk derefter på OK.
Tryk nu igen på Start og fortsæt med ”Kontrolpanel”.
I kontrolpanelet finder du Administration. Klik på den og der skulle komme nogle ting til syne.
Du trykker nu på Tjenester, hvor du blader ned ad siden, til du finder stedet, hvor der står Tjenesten fejlrapportering.
Dobbeltklik på den, og på den side der kommer frem, vil der under Generelt sikkert længere nede stå Starttype aktiveret. Deaktiver den og tryk så på OK.
Næste gang du starter maskinen, er det slut med fejlrapporter, som sendes fra din maskine

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-12-08 08:37

Hent denne fil, pak den ud og dobbeltklik på iereg.bat:
http://www.ctrlaltdel.dk/programmer/iereg.zip

Derefter kan Du måske endda få lov til at opgradere til syveren.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-12-08 13:13

Luffe A
jeg fulgte dit link og blev noget forskrækket over skærmbilledet der bare kørte og kørte.
Efter genstart var PC lidt mærkelig ( skærbilleder og rækkeføle anderledes end hvad jeg var vant til )
men nu er den næsten tilbage som jeg kendte det.

Kan du ikke prøve at forklare pokker det var der foregik ?

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 21-12-08 13:28

Jeg kan godt følge dig lham ved at slå dette fra så "dør" siden bare og lukker ned. men ellers smart nok hvis man ik gider se den fekl meddelse, men det hjælper bare ik på problemet.

Ang den fil så har jeg kørt den og den åbnede et dos vindue hvor den udførte alle disse commando.
men hvis jeg går ind på www.flash.com og vælger hent adobe flash player på deres link icon, så dør siden eller melder ulovlig handling stadig ( når man ikke har slået fejlmeddelse fra )

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-08 13:51

Prøv om du kan indstallere flash player herfra http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/

Downloaden er i øverste højre hjørne. (den grønne pil)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-08 13:53

Citat
Downloaden er i øverste højre hjørne. (den grønne pil)
Der skulle have stået Downloaden er ude til højre i det grønne felt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-12-08 14:16

Den fil Du kørte skulle kunne reparere IE, men det hjælper ikke meget hvis det er Windows der i bund og grund trænger til at blive geninstalleret.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 21-12-08 17:19

Jeg kunne godt downloade Flash derfra og tak for det men jeg har lige installeret win xp for 14 dage siden hvor jeg købte en ny computer med ALT nyt.

Syntes det er træls ikke at kunne installere IE 7, Da den mislykkes hvergang jeg forsøget at update.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-08 15:54
Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 22-12-08 22:20

Jeg HAR hented alle updates og jeg HAr scanned mit nyt installered system. jeg har enda forsøgt forskellige metoder fra den side og det ender alt sammen med at jeg ikke kan installere Ie 7.

måske jeg bare skal vente på at MS en dag vågner op og finder ud af de har modtaget samtlige mails fra brugere med samme problem og derfor vil udvikle endu en update..det er da at håbe.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 22-12-08 22:23

Her er en fejl jeg fandt i en log

DoInstallation: CustomizeCall Failed: 0x3f5

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 29-12-08 18:56

Er jeg den eneste som har dette problem ?

Annuller spørgsmålet
Fra : CerwinVega

Dato : 30-12-08 18:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål