/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Perioderapport
Fra : trabjerg
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 24-03-03 13:30

Hej
Hvordan udskriver jeg en periode rapport i Concorde C5 light 2.0?!

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 24-03-03 22:11

Fanen generelt, rapporter, vælg periode.
Æd mig ikke hvis jeg husker forkert.
Concorden ligger ikke her men på arbejde
Lis

Kommentar
Fra : terkildsen

Dato : 24-03-03 23:45

Hej

Hvis du mener en balance for f.eks en måned , så ligger den under finans, rapporter, balance, hvor du vælge
balance, herunder kan vælge f.eks råbalance, under "hent" vælge periode og hvilken konti, der skal med.

Hvis du mener en kontospecifikation, så er det under finans, rapporter, periodisk, kontospecifikation, hvor du kan se bevægelser på en eller flere konti.

Johnny