/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Signaturer i outlook 2007
Fra : food_life
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 13-12-08 22:48

Findes der et program som kan vælge tilfældigt mellen eksempelvis 100 forskellige signaturer og således tilføje en tilfældig til afsendte eller besvarede mails?

mvh

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 14-12-08 07:35

Er det fordi du vil investere i at spamme eller forfalske?

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 14-12-08 08:11

næ, men jeg bruger altid en eller anden sjov signatur i mine mails og skifter dem manuelt, så .....

Der findes også reelle hensigter her i tilværelsen!

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-08 08:26

Ens egne hensigter er altid reeller, det er bare alle de andres

Min kommentar gik på. hvad det har med investering at gøre

Men prøv at se om du kan finde noget her, på cnet.com's downloadområde, en søgning på outlook og signature giver over hits, cnet checker for virus mv, så det skulle være i orden, men du må selv forsøge dig frem om der er noget der lige passer til dit behov

http://www.download.com/1770-20_4-0.html?query=outlook+signature&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows

Signaturer kan jo bruges til meget, min er for øjeblikket, altså efter mvh osv

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
Abraham Lincoln, USA's 16. præsident (1809 - 1865)

Han havde heller ikke som Anders Fogh Rasmussen ansat over 50
skatteyderfinansierede regeringsloyale spindoktorer til lønninger i millionklassen!

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 11-03-09 14:47

Tak for svaret vagnr.