/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
R.Y.L2 Vista problemer
Fra : rubse
Vist : 354 gange
215 point
Dato : 13-12-08 20:53

Jeg har for nogle år siden spillet det(på en xp maskine).
nu har jeg en ny vista pc og ville spille R.Y.L igen, men.
Det fungere ikke....

Start menu'en, der for den connecter til serveren (går helt findt).
Men når jeg så vælger (Hades, Zeus, Poseidon), når jeg så trykker på en af dem, lukkes menu'en og "nProtect GameGuard" viser sig i hjønet og lukker sig efter lidt tid og så sker der ikke mere......

Nogle svar ......... håbber jeg får svar..... på forhånd tak
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 13-12-08 23:06

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-08 09:06

efter en hurtig googling ser det desværre ud til at spillet ikke er kompatiblet med vista

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 14-12-08 15:26

så meget har jeg også fundet ud af.....
men der må da være en eller anden freak der har fundet ud af fordan man kan spil ryl2 i vista.....

men tak af lige vel.....

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 14-12-08 15:27

ellers må jeg jo bare prøve at spille det på en virtuel computer.......

Kommentar
Fra : edison

Dato : 14-12-08 17:58

du kan da prøve at køre spillet i xp kompatibel tilstand

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 14-12-08 20:26

har prøvet......
samme resultat..... ingen ting.....

Kommentar
Fra : edison

Dato : 15-12-08 05:52

http://www.gamershell.com/download_20401.shtml
her er måske noget du kan bruge

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 15-12-08 15:18

lyder nice....
vil da prøve...

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 15-12-08 15:51

....det var et gammel patch/updatering.....
så..... det gjorde bare min ryl version ældre......
men af lige vel tak......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-08 16:22

Du må lægge kabale i stedet

Eller købe en pc med XP - endnu bedre win 98

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 15-12-08 16:40

...........kunne jeg.......
men gider ikke....

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 22-12-08 21:10

Mange gamle spil er idag ikke kompatibel med meget af den nye hardware. Har selv et gammelt spil: Rune - Halls Of Walhal Det virker heller ikke mere. Processorene er simpelthen blevet for hurtige og hardwaren for ny til at spillet fungere med det.

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 22-12-08 21:12

Du kan eventuelt også højreklikke på startfilen til spillet og trykke "kør som administrator" det virker tit med rigtig mange ting i Vista.

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 23-12-08 15:14

...ved det...
virker ikke.....

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 23-12-08 15:16

ja... rune er nice....lol