/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ska finde noget om spaghnum
Fra : NeoNmaN
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 24-03-03 08:56

Hejza alle sammen jeg sider i skolen og maget squ lige nogen oplyninger til min lære !! han er syg !!! og ja ! jeg ska så på puteren :)) hi hi og nu ska jeg finde nogen oplysninger til ham man kan ikke finde dem 1! er ikke lige så heldig :(( men håber der er nogen maget maget rare mensker her inde der til vil smide nogen links til mig hvor jeg så måske kan finde oplyninger om det jeg manger det jeg manger er disse her ting

¤ Hvad er spaghnum ?
¤ Hvad kommer det af ?
¤ Hvor kommer det fra ?
¤ Hvordan udvindes/forarbejdes det ?
¤ Hvilke kvaliteter findes det i ?
¤ Hvilke portioner sælges det i ?
¤ Hvad koster de forskellige portioner ?

så håber at det er noget i kan hjælpe mig med !! er lidt nederen at ikke kunne finde det man manger på nettet peger squ altid at ske for mig !! donno hvorfor men gør det bare :(

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-03-03 09:04

Her er alt hvad producenten kan fortælle http://www.pindstrup.com/

Hygge med projektet
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-03 11:41

Da spørgsmålet stadig står åben, så er spørgsmålet, om mit svar ikke var fyldestgørende nok, ønsker du det stadigvæk efterladt som åben, har du glemt at acceptere svaret (til højre for 'kommentar') ??

God påske...
Søren

NB: Sidder og renser op i alle mine åbne 'sager'

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 20-04-03 17:40

sorry :) har læst det :p hi hi og var svar nok :p hi hi min lære rostet mig :)) 1000 tak og fordi jeg glet dig får du lig nogen fleger point :)

Godkendelse af svar
Fra : NeoNmaN

Dato : 20-04-03 17:41

Tak for svaret CLAN.