/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Kontakt til Kandu
Fra : haustrup
Vist : 454 gange
1 point
Dato : 23-03-03 21:05

Hvordan får man Kandu til at besvare e-mails ?????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-03-03 21:07

Ved at skrive til dem, men klik lige på linket 'kontakt kandu.dk' under Brugerservice først

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-03-03 21:09

Her står b.l.a.

Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros om hvad der er godt, og hvad der kunne gøres bedre tages imod med kyshånd.

Der er mange brugere som stiller spørgsmål direkte til os her på kandu.dk, og dette vil vi meget gerne være foruden, for det er ikke os herinde hos kandu.dk, som sidder og svare på folks spørgsmål, det er derimod de andre brugere af systemet.

For at stille et spørgsmål skal du først finde den gruppe, hvor dit spørgsmål høre hjemme, tryk derefter på "Stil spørgsmål" ude i menuen til venstre.

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 23-03-03 22:31

Jeg vil nu give haustrup lidt ret - jeg skrev for lang tid siden om ikke det var muligt at ændre emnelinien, så man kunne se hvilken kategori spørgsmål, svar, kommentar eller tip var til.

Men måske kun et ønske fra min side??????

Kommentar
Fra : haustrup

Dato : 24-03-03 09:01

Tak for kommentarerne indtil nu.
Mit spørgsmål er begrundet i, at jeg har skrevet til Kandu og bedt dem forklare hvorfor jeg eks. ikke kan besvare andres spørgsmål - jeg kan kun afgive kommentarer - også selv om jeg er logget korrekt på.
Dette betyder nemlig at jeg ikke kan "tjene point", og det er jo netop det der er hensigten.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-03-03 10:09

Hej haustrup
For ikke så længe siden,fjernede kandu det der hedder formodet svar,så nu er det kun mulig at komme med en kommentar.
Så du kan nemt og stadig tjene point
Når der er en bruger der stiller et spørgsmål,som du mener du kan svare på,ja så kommer du bare med en kommentar,så er det op til,den der har stillet spørgsmålet,at vælge den kommentar,der kan bruges/er bedst
Alså en kommentar kan acepteres som et svar.
håber det var det svar du søgte efter
så ind og svar på nogle spørgsmål,så du kan få nogle point
Mvh Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 1 point
Dato : 24-03-03 10:13

Tillæg
Her er tippet fra Kandu

http://www.kandu.dk/dk/tip/3139
Efter rigtig mange ønsker om fjernelse af formodet svar, er denne funktion hermed fjernet. Fremover vil det kun være muligt at skrive kommentarer til diverse spørgsmål her på kandu.dk.
De gamle spørgsmål som hænger i systemet med formodet svar vil blive hængende til de bliver lukket.

Grunden til at denne funktion eksisterede var, at hvis en spørgsmålsgiver ikke accepterede et svar indenfor 30 dage, ville svaret automatisk blive accepteret af kandu.dk, så med dette tiltag kan det betyde, at der kommer til at hænge spørgsmål i systemet som aldrig bliver lukket.

Grunden til at denne funktion er blevet fjernet skyldes, at der var mange brugere som kom til at acceptere forkerte indlæg som svar, og bordet fanger når først man har accepteret et svar.

Fremover vil man kun kunne acceptere en kommentar som svar, og dette gøres ved at trykke på "Accepter som svar" som står lige over alle de indlæg der er kommet til ens spørgsmål.

Håber dette kommer til gavn for alle, og formindsker forvirringerne omkring brugen af kandu.dk.

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk
Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-03-03 10:36

Tillæg
Prøv at se på alle de kommentarer der er kommet her på dit spørgsmål
oppe til højre ud for hver kommentar
står der acepter som svar
så finder du den kommentar der har hjulpet dig,og klikker på den.
Brian

Kommentar
Fra : haustrup

Dato : 24-03-03 10:58

Hej til alle der har besvaret/kommenteret mit spørgsmål.
Det var netop det jeg gerne ville have at Kandu havde svaret, da jeg sendte dem en mail, men der skulle altså dette til for at få løsningen, som jeg ikke kendte.
Venlig hilsen
Haustrup

Godkendelse af svar
Fra : haustrup

Dato : 24-03-03 10:58

Tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-03-03 11:02

Hej Brian

Du har fat i noget rigtigt... det er "#¤%& irriterende at svare på noget, og så ligger det bare og simre i solen ind til det rådner væk. Der burde være en 'time limit' og en point deling til de spørgsmål som ikke godkendes, det være sig af ren og skær dovenskab, manglende interesse osv. for dem er der (undskyld mig) sgu' rigtigt MANGE af :o|

Hygge...
Søren