/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Tandhjul
Fra : sokoban
Vist : 863 gange
50 point
Dato : 06-12-08 17:50

17 - 18 tands tandhjul søges til en Suzuki gsx 750/ 1984
link til forhandler er at foretrække, og det skal ikke være et originalt 15 tands hjul.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-12-08 19:28

Hvad med her der er en del ophug såe måske http://www.mc-huset.dk/site/index.php?option=com_hotproperty&Itemid=159
Ellers kan du evt.spørge der.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 20:09

Har været der og mange andre Danske sider, de har kun originale, og jeg vil nødig køre med et brugt og slidt.
Men godt forsøgt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-12-08 20:19

Hvad med resten af kværnen, er den ikke brugt og slidt efter 24 år

Dele fra huggere er nødvendigvis ikke slidt og brugte, de kan stamme fra en kværn
eller bil der har fået nye dele og skrottet 14 dage efter af anden årsag.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-12-08 20:21

Hvis nu det er en skade er det jo ikke sikkert det er slidt hvis det nu er fronten det er gået ud over Men god jagt så

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-12-08 20:22

Nå ok to sjæle en tanke

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 21:07

Mig der fik en på

Men bortset fra det, så har jeg haft kontakt til stortset alt her i DK,
og de har selvfølgelig ! et originalt__MEN som skrevet skal det ikke være originalt,
men et par tænder større, og det er der, det kniper.

Kan så lige nævne, at jeg slider et kædekit op på 1 år, så foretrækker
absolut nyt, når jeg er igang.

Jeg ville heller ikke kunne finde på at skifte hjul ud med brugte.
Og de er stadig ikke at finde i lille DK
http://rhinotire.com/

Kunne ellers godt have brugt dem for et par uger siden,
men det er jo en anden sag, men mens jeg venter på nye dæk,
kunne jeg JO ligeså godt udskifte ''tænderne''

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 21:08

Jeg ville heller ikke kunne finde på at skifte hjul ud med brugte.
DÆK

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-12-08 21:21

Men hvis du hiver tænderne skæve på et år er det jo nok ikke uoriginale af "bondestål" du skal have og ved en gearing blir det jo nærmest værre

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-12-08 21:34

Uden at være det store mekanikergeni har jeg nu altid både hørt og læst at skal man skifte til en ny del især i gruppen kæder og tandhjul skal man skifte alle 3 dele, de to tandhjul + kæden da de så at sige har slidt hinanden til, bliver kun en enkelt del skiftet til en spritny ødelægger den sig selv eller de andre for hurtigt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-12-08 21:43

Det er Rigtigt luffe

Har du set disse dæk Sokoban ???

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 21:54

Hvad med resten af kværnen, er den ikke brugt og slidt efter 24 år
Står som NY.
Kode
Uden at være det store mekanikergeni har jeg nu altid både hørt og læst at skal man skifte til en ny del især i gruppen kæder og tandhjul skal man skifte alle 3 dele, de to tandhjul + kæden da de så at sige har slidt hinanden til, bliver kun en enkelt del skiftet til en spritny ødelægger den sig selv eller de andre for hurtigt.

Læs
Man skifter ALTID det hele ud
Slider som skrevet dæk og tænder på et år.
Venter på dæk fra DE/ = dæk online
Men HVOR kan jeg købe et større ! for tandhjul, når jeg er igang, med dækkene.?
Har du set disse dæk Sokoban ???
NÆ_ det var mig der lå det herinde som spørgsmål/ tip

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 21:55

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-12-08 22:03

Kært barn har mange profiler

Accepteret svar
Fra : dinmc

Modtaget 50 point
Dato : 06-12-08 22:06

Hej. Send lige en e-mail til dinmc@dinmc.dk med stelnummer på din maskine så undersøge jeg lige om det er noget jegkan skaffe. Evt. kunne det jeg være et mindre tandhjul bagpå - det giver samme effekt.

MVH
Lars
www.dinmc.dk

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 22:21

Hej. Send lige en e-mail til dinmc@dinmc.dk med stelnummer på din maskine så undersøge jeg lige om det er noget jegkan skaffe. Evt. kunne det jeg være et mindre tandhjul bagpå - det giver samme effekt.
___

VAR det ikke dig der afviste mig + truede med Politi anmeldese for IKKE at
have oplyst mit TLF_# hvis IKKE skal jeg beklage, men ALTSÅ, man kan GODT handle
online UDEN AT HAVE EN SKIDE TLF___MEN DER SKAL JO STÅ NOGET I FELTET,
så derfor 00000000
Sendte en MAIL til dig........=?

Ser du, JEG har en GSX motor 1984
tandhjulene er de samme, hele årgangen + om det er en GS eller GSX 750
originalt er de 15 + 41 MEN__
og min er en lille blanding af det hele_ bare med et LILLE baghjul på 16''
men har du et originalt 18'' bagfælg, hører jeg gerne prisen på den.
MEN SOM SKREVET, VAR DET IKKE DIG DER ??? OVENNÆVTE, SKAL JEG
VÆRE DEN FØRSTE TIL AT SIGE UNDSKYLD

Om det er baghjulet der bliver gearet ned, eller for, er mig lige fedt.
Den kører kun 160 med de RPM den må køre med, og så er den ALT FOR
hidsig i optrækket, man ryger jo næsten af sædet.

Takker stadig...

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 22:23

Citat
VAR det ikke dig der afviste mig + truede med Politi anmeldese for IKKE at
have oplyst mit TLF_# hvis IKKE skal jeg beklage, men ALTSÅ, man kan GODT handle
online UDEN AT HAVE EN SKIDE TLF___MEN DER SKAL JO STÅ NOGET I FELTET,
så derfor 00000000
Sendte en MAIL til dig........=?

Det var angående anden vare__til en gs 450 twin
MEN som skrevet, var det ikke dig

SORRY

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-12-08 22:33

Nå men her hygges såe Farvel

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-12-08 22:41

OFFENTLIG UNDSKYLDNING ligger her
http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=129509

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 07-12-08 05:23

Og ingen svar på min mail, så ???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-12-08 18:50

Nu er det jo nok et kædehjul du leder efter!

...var ikke lige klar over at du var disken! Så spild af tid at hjælpe dig!

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 10-12-08 02:46

Nu er det jo nok et kædehjul du leder efter!
...var ikke lige klar over at du var disken! Så spild af tid at hjælpe dig!
Har DU den DIREKTE fra klumme___eller bare ????
Kan ikke tage mig af møjunger som dig, har noget der BIDER""!!!!!!!
Ikke kan di
Takker for svaret
Der er JO ikke længere end lille DK...½ times kørsel og
10 fart-bøder
Men se lige svaret/ tiltale / i min undskyldning til dig.
Kender ikke din forretning, men det kunne jo være jeg så
forbi, og ? hvis du har værksted fik skiftet ? et par TÆNDER

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 10-12-08 02:50

Tak for svaret dinmc.
For svaret + hurtig mail_ den jeg sendte dig, troede jeg var en FAKE/ falsk
mail-adresse, så derfor jeg skrev som jeg skrev---
Men du kan skaffe det, OK så ved jeg hvor, og hvordan.
Men se lige linket, da alle tandhjul, åbentbart passer til ALT
Kigger IND

Kommentar
Fra : sokoban