/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Til Norsted1 m.fl.
Fra : tadeo
Vist : 443 gange
30 point
Dato : 04-12-08 07:05

Jeg lægger lige en tråd ind vedr. mit afsluttede spørgsmål, Software Diabetes.
Der var nogle kommentarer jeg godt vil uddybe nærmere, så det er ikke et spørgsmål.

Citat
Med det nye apparat du lige har fået, skal det ikke også koblet til pc'en, så du kan spare strimlerne, eller har jeg totalt misforstået noget her?

Nordsted1, til din orientering, et måleapparat har brug for teststrimler, ellers kan man ikke måle noget, derfor er der særskilt software til de forskellige apparater fra producenterne, man kan anskaffe til formålet, desværre ikke nogen besparelse for kommunerne.

Der er dog besparelser at hente for kommunerne, teststrimler er dyre, men jo mere man har styr på sin Diabetes, des færre komplikationer, der med færre indlæggelser på sygehuse, sengepladser hulens dyre.

Hvis der er nogen der ved meget om diabetes, er det undertegnede,har haft det siden 1985.

Mvh
tadeo

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-12-08 07:10

Glemte en vigtig ting, det er ikke nødvendig at koble til PC, man kan se måleresultaterne,
på sit apparat, jeg har i mange år brugt software til mine komputere, der gemmer man så alle målinger, der kan udskrives til ambulante besøg ved lægen.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 30 point
Dato : 04-12-08 15:26

Mange tak for at du tog dig tid til yderligere inf

Jeg troede at strimlerne var overflødige med det nye apparat, men kan da godt se at de står nævnt, når jeg læser siden nærmere efter http://www.lifescaneurope.com/den/produkter/blodsukkerapparat/ultra2/

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 04-12-08 16:05

Så ved du lidt mere Nordsted1, du kan så være glad for du ikke har brug for den slags.

Jeg er glad for at bo i et land, med et godt sundhedsvæsen.

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 06-12-08 07:52

Tak for svaret Nordsted1.

Nu ved vi alle lidt mere, du var selvskrevet som vinder i denne kommentar.

Mvh

tadeo