/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hvilken fuge type
Fra : bully01
Vist : 524 gange
20 point
Dato : 03-12-08 22:00

hej alle

i min lejlighed har jeg et gammelt ubehandlet plankegulv hvor der nogle steder er op til 12 mm mellem brædderne. mit problem er at den gamle fuge mellem brædderne er så indtørret at når jeg støvsuger ryger der stykker af fugen op så der mange steder intet er mere. og snavs og skidt kan samle sig. jeg kunne godt tænke mig at fulde dem ud igen. men hved ikke med hvad.

på forhånd tak for jeres hjælp

Mvh Rune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-12-08 22:04

Du kan jo evt også spartle med plastisk træ men der går selvfølgelig en del til Men ellers findes der jo en masse muligheder http://www.google.dk/search?hl=da&q=Fugemasse+til+tr%C3%A6+inde&meta=

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 03-12-08 22:05
Kommentar
Fra : bully01

Dato : 03-12-08 22:09

Det var hurtig svaret. træ spartel vil det blive hårdt, men samtige have lidt elastisitet. Hvilken farve kommer det i

Godkendelse af svar
Fra : bully01

Dato : 03-12-08 22:10

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-12-08 22:12

Plastic træ kan fåes i et væld af neuancer
Takker og bukker