/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger sang
Fra : fiiarn
Vist : 1479 gange
40 point
Dato : 30-11-08 23:57

Det her er svært . søger en slags 'techno-sang'. hvor der er en pige der synger med en sjov stemme på et sprog jeg slet ikke kender . men nu skriver jeg det som det lyder ;)

tjumulakko, (trommer) let's go, let's go, let's go, let's go, let's go
babi babi, babi tjulo, babi babi babi ing on me, ing on me, babi babi, babi tjulo, babi babi babi ing on me.

don't get an MH, migusta MH, mi dreikmal MH, migusta MH . osv osv .
det er svært . den går ret stærkt . men i omkvædet siger hun mhh imellem hvad hun siger .
håber virkelig der er nogen der kan hjælpe . den er ihvertfald nogen år gammel.

Kommentar
Fra : fiiarn

Dato : 01-12-08 00:01

hjææææææælp mig . har den på en brændt cd, og jeg hører den nu . cd'en er meget hakket, så jeg kan ikke engang lægge den ind på computeren :/ håber i kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 01-12-08 00:22

Jeg er ikke sikker på hvad du mener, men kan du ikke bruge denne så længe - der er sikkert nogen der kommer med et bedre bud

http://www.youtube.com/watch?v=j5x43CttVnQ&feature=related

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 01-12-08 01:09

Det kan kun være den her:

Not!

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 40 point
Dato : 01-12-08 07:13

Jeg er sikker på, at du tænker på Lorna med "Papi Chulo":

http://www.youtube.com/watch?v=9e7t4jAH1Xc

Kommentar
Fra : fiiarn

Dato : 01-12-08 17:40

jubiii du har reddet min dag kazistuta . det var lige den jeg ledte efter. flot tydet :) og tak til jer andre

Godkendelse af svar
Fra : fiiarn

Dato : 01-12-08 17:40

Tak for svaret Kazistuta.