/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dansk manual - Yamaha pss -470
Fra : ingelein
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 28-11-08 00:01

Hej
Mit barnebarn vil sælge sit keyboard med synthesizer. Det er et gammelt keyboard, men et at den gode gamle slags. Vi har en tysk/engelsk/fransk manual, men ville gerne have solgt keyboardet sammen med en dansk manual.

Modellen hedder Yamaha Portasound - pss-470

Er der nogen herinde som ved om der findes en dansk manual - jeg har trods ihærdig søgen ikke kunnet finde den. Den "udenlandske" står stadigvæk til download på

http://www.yamaha.co.jp/manual/english/result.php?div_code=

Måske er der nogen herinde, som har en manual til en af de andre keyboards i serien?

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-11-08 00:25

Jeg kan ikke finde den på dansk, kun på engelsk, men hvis du finder den på engelsk via google, så få google til at oversætte den og så gem den i f.eks. Word. Derefter kan du rette den og så printe den ud.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Yamaha+Portasound+-+pss-470+&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-11-08 08:07

Hej granner01
Tak for svaret. Min erfaring med Google oversættelser er rent ud sagt noget "hø". En gang imellem kigger jeg på oversættelserne for sjov - sidst i forbindelse med at jeg ledte efter nogle specifikke udtryk anvendt ved fremstilling af værktøjer. Der er mange billige grin at hente!. Så jeg kommer vist til at kontakte et musikhus, som har undervist på instrumentet - eller nøjes med fremmedsprogene.
Mange hilsner og god weekend
Ingeborg

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 28-11-08 16:40

God weekend til dig også og jeg er ked af at jeg ikke kunne hjælpe.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 08-12-08 15:19

Tak for svaret granner01.
Mest fordi du altid er villig til at ville hjælpe.
mange hilsner Ingelein