/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Min Mic virker ikke!
Fra : cobran
Vist : 387 gange
300 point
Dato : 26-11-08 21:18

Jeg har surround sound 5.1 på værelset, og da da jeg så senere købte nyt bundkort gik jeg fra at bruge mit "5.1 lydkort" til 7.1 som er intigreret på bundkortet (Asus M2N32 WS Professional), fordi de bagerste højtalere ikke har virket i lang tid med det gamle 5.1!!

Men med mit 7.1 virker min MIC ikke! Jeg har en Typhoon headphone med mic.

Findes der Vista drivere til headsættet eller kan man evt. købe en nyt og bedre 5.1 lydkort?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 21:29
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-08 08:27

til hvad virker din mikrofon ikke ? - hvis du bruger en form for messenger så husk at konfigurere i opsætningen igen efter nyt kort er sat i .

Annuller spørgsmålet
Fra : cobran

Dato : 20-12-08 00:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål