/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
P3
Fra : amc
Vist : 640 gange
100 point
Dato : 26-11-08 10:50

Er der en der ved hvordan man kan afspille p3 i windows media player

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 26-11-08 11:03

http://dr.dk/ vælg radio og p3

Kommentar
Fra : amc

Dato : 26-11-08 11:23

Det kan den ikke finde...
Det skal være i media player og ikke i min browser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 11:36

Citat
Det skal være i media player og ikke i min browser

Det kan du ikke....

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 26-11-08 11:56

Det var ellers noget af en påstand fra kandu-spammer nr. 1...

AMC. du skal blot åbne dette link i Media PLayer:
http://www.dr.dk/netradio/metafiler/asx/DR_P3_128.asx

lavere kvalitet:
http://www.dr.dk/netradio/metafiler/asx/DR_P3_64.asx

Mvh. CarstenGP

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 26-11-08 12:59

Citat
Det var ellers noget af en påstand fra kandu-spammer nr. 1...
, jamen tænk nu hvis man kunne få point på det........, så hellere slynge nogle usandheder ud, end at vente til andre der måske har mere viden kigger forbi.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-11-08 13:23

Citat
Det var ellers noget af en påstand fra kandu-spammer nr. 1...
Guuuud jeg troede det var mig

Kommentar
Fra : amc

Dato : 26-11-08 14:30

Til CarstenGP
Jeg spør nok lidt dumt men hvor skal jeg ligge linkt ind

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 26-11-08 14:59

Nej du spørger ikke dumt, men nogen svarer dumt uden at uddybe....

Klik på linket og gem det på skrivebordet....

Derefter lukker det P3 op i MediaPlayer.....

Men når det er sagt ved jeg ikke hvorfor du vil det - det eneste du opnår er at "kigge" på mediaplayer i stedet for hjemmesiden....

Kommentar
Fra : amc

Dato : 26-11-08 15:03

kommer alt for tit til at lukke hjemmeside ned...

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 26-11-08 15:04

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 15:07

Selv tak...

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 26-11-08 15:28

Citat
Nej du spørger ikke dumt, men nogen svarer dumt uden at uddybe....
he he, og nogen lukrer på andres viden, især når man lige kort forinden har svaret
Citat
Det kan du ikke....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 15:49

Nej - for det kan du heller ikke - det er jo reelt bare baggrunden du ser....

Du kan INTET foretage dig udover at LYTTE.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 15:50

ALLE de link kan du jo se på DR´s hjemmeside

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 26-11-08 18:30

Hold da op, hvor er du klog at høre på Refi! - Du snakker om at svare dumt
- Men hva' pokker... du har jo hårdt brug for pointene, for popularitet er jo en by i rusland for dit vedkommende. Rart at man kunne hjælpe dig med ny viden trods alt!

amc:
Citat
Er der en der ved hvordan man kan afspille p3 i windows media player?

refi:
Citat
Det kan du ikke....

carstengp:
Citat
Jo, det kan du godt...

refi:
Citat
Nå, ja, selvfølgelig kan man det, det var de andre, der svarede dumt...

amc:
Citat
Tak for svaret refi.

Dette spørgsmål viser jo med stor tydelighed, hvordan du snylter på andres svar...
- Du dummer dig gang på gang, men accepterer det ikke. Du gør blot dig selv endnu mere til grin!

I dette tilfælde spurgte spørgeren ikke dumt, men dummede sig gevaldigt med at takke...
- Du gjorde jo bare det du er bedst til...

Kommentar
Fra : amc

Dato : 15-12-08 09:48

Til CarstenGP
Har du andre link til DR netradio.
Til P5000 osv

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 15-12-08 14:27

Jeg er sikker på at REFI nok kan svare dig...