/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
battlefield 1942 kører elendigt..!
Fra : solgaard
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 22-03-03 10:57

Hej alle

Efter at have reinstalleret min pc kører battlefield rent ud sagt af H****** Til. Jeg har opdateret graffikdriver til det nyeste. før reinstallation kørte det fint..!

Min PC:
Asus P4s8x bundkort
Asus GeForce 4 ti4200 128 MB DDR
P4 2Ghz
256 MB DDR ram (PC 2100)
40x plextor Rom-drev

jeg kører det i opløsning 1024*768 med højeste detaljer.
før kørte jeg i 1280*1024 også med højeste detalje hvor det som sagt kørte GODT

nogen der ved hvad det kan skyldes..?

På forhånd tak

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 22-03-03 14:35

Hej Sogaard

Så vidt jeg husker så er Battlefield 1942 ikke optimeret til WinXP (du skriver ikke hvilket styresystem du benytter), men prøv at højreklik på start ikonet for programmet Battlefield, vælg egenskaber og prøv dig lidt frem med mulighederne under fanen kompatibilitet... mange spil bryder sig altså heller ikke om opløsninger over 640 x 480 men det har du også mulighed for at indstille her. Det gode ved dette er at så gælder disse indstillinger kun for dette program.
Ovenstående virker på mit Silent Hunter II, det ville nemlig ikke under mine standard indstillinger.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 15:21
Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-03-03 18:18

hej
CLAN: den stod til at køre i win 95 jeg kører med xp-pro.. skal jeg sætte den til at køre 98/me..?

Uffe: hvad gør den patch..?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 18:21

retter fejl....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-03-03 18:22

jamen det virkede jo fint før..? jeg prøver..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-03-03 18:56

Solgard

Prøv dig med 98/ME først, virker det så ikke så prøv at gå ned til 95, skift evt. også med skærm størrelsen, mange spil 'tilter' hvis du har for høj opløsning.

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 23-03-03 11:37

Hej Søren tak for svaret det hjalp at markere 640x480 men kører stadig 1024x768 i spillet under options..

men nu kører det som det skal tak for hjælpen.

Mvh

Solgaard