/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
oversættelse af tysk email
Fra : bente64
Vist : 1227 gange
100 point
Dato : 20-11-08 21:16

Jeg har købt en vare på en tysk hjemmeside. Efter et par dage kom denne email. Jeg tror jeg forstår den sådan, at varen er i restordre og handlen derfor er annuleret. Og hvis jeg ønsker at få varen på et senere tidspunkt skal jeg aktivt bestille den igen.
HAr jeg forstået det rigtigt?

vielen Dank für Ihre aktuelle Bestellung

Aufgrund unvorhergesehener Lieferschwierigkeiten sind die von Ihnen bestellten Artikel zur Zeit nicht lieferbar. Wir mußten Ihre Bestellung daher stornieren. Bitte teilen Sie uns mit, wenn Sie die Artikel zu einem späteren Zeitpunkt zugeschickt bekommen möchten. Wir werden Ihnen diese dann zukommen lassen, sobald sie wieder verfügbar sind.

Sollte es sich bei einem der nicht lieferbaren Artikel um einen Aktions-/Gratisartikel handeln, so ist es möglich, daß dieser nicht mehr nachgeliefert wird, da unsere Aktionen in der Regel zeitlich begrenzt sind.

Wir bitten um Ihr Verständnis.

Bente

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-08 21:18

Oversat fra google translate

På grund af uforudsete forsyningsvanskeligheder er påbudt ved du Artikel ikke tilgængelig i øjeblikket. Vi er derfor nødt til at annullere din ordre. Lad os vide, hvis du har punktet på et senere tidspunkt ønsker at modtage. Vi vil derefter sende, så snart de er tilgængelige igen.

Hvis det ikke er en af de artikler til rådighed for en Aktions-/Gratisartikel handle, det er muligt, at dette ikke længere Dens fordi vores handlinger er som regel begrænset i tid

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-11-08 21:19

En god oversættelse er det ikke, men du havde da forstået den tyske mail korrekt

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 20-11-08 21:21

jo det nummer med googleoversættelse har jeg selv forsøgt, men det giver mindre mening end den tyske udgave.
Mit skoletysk er lidt rustent, men måske der sidder en mere tyskkyndig der kan give et præcist svar.

Accepteret svar
Fra : wacher

Modtaget 110 point
Dato : 20-11-08 21:23

Næsten. De kan ikke levere varen...men du kan fortælle dem at du stadig gerne vil have varen og så vil de tage kontakt til dig når de kan levere varen

Godkendelse af svar
Fra : bente64

Dato : 20-11-08 21:26

Tak for svaret wacher.

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 20-11-08 21:28

...dog hvis der er tale om en udsalgsvare så er det muligt at de aldrig kan levere varen - da de som regel - har få udsalgsvarer