/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
program.
Fra : mulleni
Vist : 1004 gange
100 point
Dato : 19-11-08 20:29

Jeg har spurt om det før men prøver igen. jeg mangler et program der kan printe billeder (det samme) ud i samme størelse sådan som en fotopak var da man gik i skole, uden at skulle lave en masse. Samtidig skal det gerne kunne sætte en ramme på
Mvh
Mulleni

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-08 20:38

Citat
sådan som en fotopak var da man gik i skole

Den forstår jeg ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-11-08 20:59

Mon ikke der menes de "skolebilleder" der bliver taget i dag.

Det er det samme motiv, men der er flere billeder på det samme "ark" i stil med dette

http://www.danskskolefoto.dk/combi_a.php

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-11-08 21:01

Uanset program er Du altså nødt til at gøre en lille smule selv.

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 19-11-08 21:29

ja det ved jeg godt, og ja ans det er rigtig sådan at man kan sætte dem ind sådan og be den om det . nogle forslag til program

Accepteret svar
Fra : nielsjs

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-08 21:50

altså hvis du har Windows Vista er der muligheder der med billedgalleri og så vælge med udskrift!!

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 19-11-08 21:54

og så kan Corel Paint Shop også gøre det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-08 21:57

Selv paint kan bruges.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-08 23:04

Sådan et program er der faktisk med mange printere....ligger på software CD'en.

Til eks. Canon printer hedder det "Easy photoprint"

Er du sikker på du ikke har det i printerprogrammet ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-08 12:05

Du behøver ikke hente et program til det formål, marker dit billede og klik på Udskriv så starter en guide hvor du kan vælge hvordan udskriften skal være, vælg for eksempel Billed udskrifter til pung (9 billeder per A4 ark) og klik Antal gange hvert billede skal bruges, i det her eksempel skriver du 9 og klikker på Næste, så har du et A4 ark med 9 styk af det samme billede
Gælder for XP og Vista

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-08 12:10

Men hvis du vil have forskellige størrelser på samme ark papir, som det ses i linket fra Ans, så prøv lige at læse mit tip: http://www.kandu.dk/Tip18683.aspx HP Photosmart Essential kan nemlig det nummer jeg bruger den selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-08 09:16

Her er dit program.....

Men det er KUN gratis idag....

http://www.giveawayoftheday.com/photo-collage-wondershare-studio/

Godkendelse af svar
Fra : mulleni

Dato : 22-11-08 08:55

Tak for svaret nielsjs. det vidste jeg faktisk ikke og nemt at bruge. TAK