/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Msn hvor gemmer den humør icon
Fra : Angelica
Vist : 868 gange
100 point
Dato : 18-11-08 22:51

Hvor gemmer den alle sine humør iconer henne? Vil nemlig lave en backup af mappen men aner jo ikk hvor msn gemmer dem hen..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-08 23:21

næ det er der mange der ikke ved - men her:

C:\Documents and Settings\[dit navn]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger - i mapperne med tal finder du CustomerEmoticons - der er de nemlig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-11-08 01:10

Det bliver du nødt til at forklare lidt mere om Miritdk, jeg har også ledt efter dem og i mappen du skriver om, er der ingen humør fiduser kun SQM filer, jeg har slået visning af skjulte mapper og filer til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-11-08 01:19

Så fandt jeg noget der ligner, du skriver forkert Miritdk, stien humør ikonerne er: Document and settings\Lokale indstillinger\Applications Data\Microsoft\Messenger (min hotmailadresse) Object Store\Custom Emoticons. Er det der Miritdk? så er de skjult i filer og ikke vist som billeder

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-08 08:45

haha du har sådan set ret o.v.n - jeg er sjusket og regner med at man selv kan finde frem til mapperne jo - hmm - sorry og nej de vises ikke i billeder før man åbner hver enkelt mappe og vælger program til at åbne med

fuldstændig sti er

C\Documents and Settings\ Owner\Lokale indstillinger\pplication Data\Microsoft\Messenger\dit navn @ adresse\ObjectStore\Custom Emoticons

her findes så mapper med DT2 filer ( hos nogen står der dat filer i stedet) - mapper med uhyrlige navne som for eks 0gIIdWMAsaSYm7hCzQbsyiGjUC4=.dt2

disse mapper skal så åbnes en for en - åbnes med for eks billed- og fax fremviser - der kan man højreklikke på dem og vælge at sende til en mappe til formålet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-11-08 12:42

Det virker Miritdk nu burde spørger også kunne finde dem, du får lige fem fedtede stjerner fra mig ***** men ingen point spørgsmål, jeg er nemlig fedtet i dag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-08 15:30

haha vær du bare fedtet o.v.n - og jamen klart det virker - jeg havde i sin tid også et mas med at finde lige den mappe osv osv - men nu ved jeg hvor den er

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-08 15:31

OG når så ens pc går ned så hjælper det ikke en dyt at gemme - så jeg gemmer med korte mellemrum hvis der er nyt - og sender out in space eller brænder osv - så har jeg yndlingene

Godkendelse af svar
Fra : Angelica

Dato : 04-12-08 17:22

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 19:04

velbekomme