/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
PC Skift mellem vinduerne
Fra : Lizi01
Vist : 531 gange
49 point
Dato : 18-11-08 16:36

Hej,

Er det nogen der kan hjælpe mig?

Jeg har den ikon nede på min skærm, hvor jeg kan have en oversigt af alle vinduer og skift mellem dem. Den virkede ved at klikke på den, men jeg ved ikke hvad jeg har gjort, fordi jeg klikker på den nu og det sker ikke noget. Det må være et eller andet indstilling, men jeg kan ikke finde ud af det.

Pfh mange tak.
Med venlig hilsen til alle,
Lizi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-08 16:41

Tja - enten er programmet ikke installeret eller der ER ikke nogen vinduer åbne ?????

Kommentar
Fra : Lizi01

Dato : 18-11-08 16:57

Programmet har virket indtil nu, men jeg har åbentbar lavet om på noget. Og jeg har flere vinduer åbne, men ellers tak.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 59 point
Dato : 18-11-08 17:00
Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-08 17:14

Citat
Programmet har virket indtil nu, men jeg har åbentbar lavet om på noget

Ja - du har ændret på dine skrivebordsindstillinger og derved slået Aero fra....

Godkendelse af svar
Fra : Lizi01

Dato : 18-11-08 20:38

Tak for svaret Klaudi, det virker nu. 1000, 1000 tak.

Kommentar
Fra : Lizi01

Dato : 18-11-08 20:43

Hej Refi,

Tak for dit svaret, det var faktisk dér, hvor problemet lå, kunne ikke bare finde hvor jeg skulle slå den Aero til, men jeg har nu fundet ud af det, så jeg takker mange gange for dit svaret. Hilsen.

Kommentar
Fra : Lizi01

Dato : 18-11-08 20:45

Mange tak til alle, der prøvede at hjælpe mig. Meget sødt af jer. Ka' I ha' det godt!
Hilsen.
Lizi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-11-08 21:11

Velbekommen