/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Playstation 2 og DIVX
Fra : ivanovic1
Vist : 389 gange
20 point
Dato : 21-03-03 12:50

Hej alle,

Hvis man har en neo4 chip i sin playstation 2 kan man så afspille divx og i så fald hvordan???

Hvis man ikke kan hvad skal man så bruge??

Hilsen Ivanovic

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 30 point
Dato : 21-03-03 12:59

De eneste DVD afspillere, der kan køre DIVX kommer fra Kiss og koster ca. kr. 3.000,-

Neo4 chippen understøtter:

PSX orginal spil købt i udlandet (Imports) - NO SWAP

PSX Silvers (Pirat spil der bliver trykt i Østen) - NO SWAP

PSX CDR Backups (Kopier af originale spil) - NO SWAP

PS2 CD Silvers (Pirat spil der bliver trykt i Østen) - NO SWAP

PS2 CDR Backups (Kopier af originale spil) - NO SWAP (EA spil skal være Patched)

PS2 DVDR Backups (Brændte kopier af DVD spil) - SINGLE SWAP

PS2 DVDR Silvers (Pirat spil der bliver trykt i Østen) - SINGLE SWAP

Macrovision fjernelse

Det vil sige chippen vil understøtte alle former for spil UDEN nogen brug af boot cdr, så som Action Replay 2, Mega Memory 16 eller DVD region X!

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 21-03-03 15:00

Ok tak for svaret,

Du skriver at neo 4 understøtter alle former for spil uden nogen brug af boot cdr

Hvad er boot cdr.

Hilsen Ivanovic

PS. God weekend

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 22-03-03 03:48

Opstarts CD-ROM...... God weekend lige over dér!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 22-03-03 03:49

Hvis du kan bruge min kommentar, hvad så med at godkende den? )

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 24-03-03 14:43

Tak for svaret IceCap