/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
N80
Fra : birkglerfoss
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 12-11-08 15:00

Er der nogen der kender meget til nokia N80 telefonen?
Inde på telefonbogen ved siden af kontagten er der et billede nogle har det og de andre har ikke.
De billeder er af en mobil eller en telefon hvordan kan man få fat de billeder. Jeg har brøvet at sledte kontagten so opratte den igen, eller kopieret den fra simkordtet men indtet sker

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-11-08 17:06

Det lyder som det ikon der viser om der er tale om mobilnummer eller noget andet, om det er der eller ej, kommer an på hvordan du programmerer oplysningerne ind når du opretter kontakten

Annuller spørgsmålet
Fra : birkglerfoss

Dato : 17-11-08 23:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, men har selv løsdt problemet, og annullerer derfor dette spørgsmål