/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Kan Pinnacle 9 køre med Vista
Fra : ferik
Vist : 667 gange
300 point
Dato : 10-11-08 19:59

Jeg bruger Pinnacle Studio version 9
det kører fint på min computer, hvor jeg har Windows XP Pro
? er der nogen der ved om dette program kan køre på den anden computer, der kører med
Vista Ultima
begge maskiner er fuldt opdaderet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-11-08 20:41

Som jeg kan finde ud af på nettet, så kan du bare gå i gang med at installere den på Vista. Der skulle ikke være problemer med det.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 17-11-08 21:52

Ingen problemer med Vista

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 17-11-08 22:32

steno!
det lyder da meget interessant
jeg kunne ikke få den til at køre
jeg gik så til naboen, og prøvede at installerede der
hans computer gik helt i sort, og måtte have en systemgendannelse
jeg ved ikke hvad jeg kunne gøre anderledes
Pinnacle kører fint med Win XP PRO

Kommentar
Fra : steno

Dato : 18-11-08 23:25

Ups !

Der dummede jeg mig. Jeg så de indlæg ude hos en kammerat, og da jeg viste at jeg havde både 9 og 12 derhjemme, svarede jeg som jeg gjorde. Jeg kører både XP Pro og Vista på to PC'er, og Pinnacle har jeg på XP. Du skal op i Pinnacle Studio version 11 eller 12.

Sorry

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-08 09:16

kun til vista fra version 10 og opefter

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 19-11-08 09:18

steno ....
Citat
Du skal op i Pinnacle Studio version 11 eller 12
jeg sidder lige nu ved en vistamaskine der kører med version 10 !

Kommentar
Fra : steno

Dato : 19-11-08 11:39

Den har nok fået en update, patch e.l. - http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Consumer+Products/Home+Video/Studio+Family/Studio+Version+10+Support/Download+Area/Drivers+-+Updates/Studio10+Discexport.htm?mode=documents
Jeg er ikke helt sikker. Man roder rundt med alle mulige programmer, og pludselig kommer man i tvivl.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-11-08 18:27

det vil jeg prøve at se på

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 30-12-08 20:09

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-08 20:18

velbekomme - håber du fik en version til at køre det er ikke alle der kan åbenbart