/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
MIn fs-1 vil ikke gniste!
Fra : keddeyamse
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 20-03-03 16:22

hej hej.. først lidt info. jeg har en fs-1ér med et 44,5 cyl, 16 mm kaburator og studs, proma udstødning. osv. men nu kommer problemet. jeg kom bare kørende såen med jævn gas så gjorde den noget mærkeligt som om at han tog og slukkede og tændte den hurtigt efter hinanden. og så gik den ud efter nogle sec. tog mit tændrør af og kiggede på det hmm ikke noget galt nå tog det på hætten og satte den på topstykket og den gnister ikke... har prøvet at købe nyt det samme kan ikke forstå det.. både platin og kondensator her nye ca. fra lidt efter jul...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-03 16:29

Hvad med anden el-fejl?

Har du en ledning der har gnavet?

Tændingslåsen?

Tændspolen?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-03-03 16:37

ja det kunne godt lyde som en løs forbindelse et eller andet sted som så lige er stået af.

Selv om platiner og kondensator er nyt så tjek det for en sikkerheds skyld det kunne jo have rystet sig løs i hvertfald platinerne de er jo hurtigt stillet.
kan jo også være brændt af selvom det er nyt. især hvis det er købt ved thansen..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 20-03-03 16:42

hmm de er købt nede ved Moto-Line! der er ikke noget med tændingslåsen. men i mener at det er et kabel nede ved svinghjul der er galt med? hvor kunne det ellers være et kabel som er gnavet over.

kan i ikke prøvet ay svare på min mail i stedet på kedde3000@hotmail.com da det er lidt bæsværligt det her.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-03-03 16:52

jo det kan man da godt det vil bare være lidt snyd for dem der så engang køber dit spørgsmål så får de intet svar..

Kommentar
Fra : keddeyamse

Dato : 21-03-03 10:10

nåe ja okay gør ikke nogetså.. men kunne det være den der tændspole som sidder oppe i stel'???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-12-03 11:53

Nu har dette spørgsmål stået åbent i over et halvt år. Dette finder jeg ikke rimeligt og fjerner hermed abonneringen på det.

Spørgsmålet burde for længst være blevet lukket med et tryk på ”accepter kommentar som svar”.

Points’ene er brugt i det sekund man spørger, så der er ingen grund til ikke at acceptere en af kommentarerne.