/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
HJÆLP VINDUESPUDSEREN
Fra : Realtvc
Vist : 511 gange
15 point
Dato : 09-11-08 19:29

Jeg har fået til opgave at lave orden i kunderuterne hos et vinduespudserfirma, de har tomtom one som udstyr i deres biler. Det jeg kunne tænke mig var en gps som man kunne tilkoble sin pc og lægge ruterne der,så kunderne kan tages i den hurtigste rækkefølge, for derefter at overfører dem til sin gps( dette tror jeg ikke tomtom one kan)
hvilken gps`er skal jeg købe for at kunne dette, jeg skal kunne ligge en masse viapunkter ind på ruterne

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-08 19:48

Du skal så også huske at de data du skal overføre er kompatible med de andre enheder!

Kommentar
Fra : Realtvc

Dato : 09-11-08 19:49

ja hvad mener du

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-08 20:02

De data du vil lave med ruter, skulle gerne kunne forstås af de andre GPS'er. Så derfor skal de være datakompatible.
Det skal nok værenoget udstyr a'la det som man bruger hos Falck og visse TAXA firmaer, hvor de kan sende ruten direkte ud til bilerne.
Det er jo ikke alle GPS systemer der bruger de samme data, der findes en del forskellige former for data.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-11-08 18:50

uha for en opgave, men alligevel spændende. Jeg følger lige med på sidelinien.