/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Problemer med Bullguard
Fra : ebg_888
Vist : 1789 gange
200 point
Dato : 09-11-08 18:29

Min Bullguard har de sidste 2 dage ikke kunnet finde internetforbindelsen, selvom jeg er på internettet.
Den kan så ikke opdateres.
Hvad kan der være galt?

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 210 point
Dato : 09-11-08 18:39

Har du prøvet deres LIVE-Support ???

http://www.bullguard.com/dk/support/live-support.aspx

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-11-08 19:03

Hvis du abonerer på Bullguard, så er dit abonement udløbet.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 09-11-08 19:10

Nej, mit abonnement er ikke udløbet, først om 10 måneder.

Jeg har ikke prøvet live-support, det er et forsøg værd, men jeg kan se, at den danske version kun har åbent på hverdage.

Min BullGuard siger stadig, at den ikke kan få forbindelse til opdateringsserveren, og at jeg skal kontrollere min internetforbindelse.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-11-08 19:12

måske det er BulGuards server er er nede.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 09-11-08 19:19

Prøv at gå her ind og stil det samme spørgsmål der er sikkert hjælp at hente:http://www.spywarefri.dk/forum/Default.asp

Hilsen Hans

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 09-11-08 20:44

Som taliskoko skriver, så prøv deres livesupport.

Jeg har brugt den 2-3 gange og har fået løst mine problemer hver gang.
Jeg har været ude for det samme, og blev nødt til først at afinstallere og bagefter installere igen.
Det løste mit problem + jeg fik en nyere version.

Med venlig hilsen
f.larsen

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 09-11-08 20:45

Jeg har nu prøvet BullGuard-siden igen, under "system status" - aktuelle driftsproblemer.
Det lader til, at man ikke kan opdatere pt. Noget med en trafikprop pga en større ajourføring, der er ved at blive udsendt. Så vidt jeg tyde de engelske vejledninger.

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 09-11-08 20:46

Tak for svaret taliskoko.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-11-08 20:48

Bullguards live support bør du prøve, de ved hvor skoen trykker og det er gratis, du kan chatte eller skrive e-mail alle timer hele ugen, men kun i arbejdstiden om hverdage er supporten på dansk

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 09-11-08 20:56

f.larsen: Ja, hvis en afinstallering måske skulle være nødvendig, må jeg vel hellere få kontaktet live-support imorgen.

Tak til alle for hjælpen.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 11-11-08 19:08

Jeg har kontaktet BullGuards live-support, der fungerede fint.
Min BullGuard skulle afinstalleres og indstalleres igen, som f.larsen var inde på.
Alt i orden nu.