/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Imagine, War
Fra : Frk_Westh
Vist : 437 gange
44 point
Dato : 20-03-03 14:31

Hvor kan jeg finde sangtekster og også gerne noder til sangene 'Imagine' og 'War' (den fra Rush Hour)
På forhånd tak!
MVH Frk_Westh

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-03-03 18:17

Hej Frk_Westh
Jeg kender ikke sangene (tror jeg ikke) men hvis du kan noget af teksten så skulle det ikke være så svært at finde (hvis de er derude)

Kommentar
Fra : Frk_Westh

Dato : 21-03-03 14:20

Det er 'Imagine' (imagine all the people... af John Lennon) og 'war' (War what is it good fore... som synges i filmen Rush hour)

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 21-03-03 17:10

Imagine:

Imagine there's no heaven, it's easy if you try,
No hell below us, above us only sky,
Imagine all the people, living for today.
Imagine there's no countries, it isn't hard to do,
Nothing to kill or die for, and no religion too,
Imagine all the people, living life in peace.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one,
I hope someday you'll join us, and the world will be as one.

Imagine no possessions, I wonder if you can,
No need for greed or hunger, a brotherhood of man,
Imagine all the people, sharing all the world.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one,
I hope someday you'll join us, and the world will live as one.

Accepteret svar
Fra : Rhoadhouse

Modtaget 44 point
Dato : 24-03-03 14:01

Hej Frk_Westh.

Her er lidt at kigge på:

http://music.kulichki.net/txt/lennon_john/imagine_crd.shtml

Den bliver nok svær at finde på noder, da alt koster penge nu ... også nettet

Hilsen Rhoadhouse

Godkendelse af svar
Fra : Frk_Westh

Dato : 24-03-03 14:53

1000 tak for svaret Rhoadhouse.
Hvis du falder over teksten til War så er den meget velkommen!
MVH
Frk_Westh

Kommentar
Fra : Rhoadhouse

Dato : 24-03-03 15:20

OK! Så er jeg med (jeg har aldrig set Rush Hour, så jeg vidste ikke liiiiige hvad du mente!). Jeg er sikker på, at du leder efter Frankie Goes To Hollywood, og teksten kan du finde lige her:

http://www.anylyrics.com/lyrics.php?Artist=Frankie+Goes+To+Hollywood&Album=Bang&Song=War

Hilsen Rhoadhouse

Kommentar
Fra : Frk_Westh

Dato : 24-03-03 15:58

Jep det var den:)
Super mange tak!
MVH Frk_Westh