/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
kompetent hypnoterapeut søges
Fra : svenliss
Vist : 949 gange
300 point
Dato : 09-11-08 08:09

En af mine nærmeste har brug for den hjælp, men er bange at rende ind i en "fusker".
Er der nogen der kender en dygtig hypnoterapeut, gerne på Fyn?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 09-11-08 09:02

Jeg kender en. Hun er bestemt ikke fusker. for en sikkerheds skyld sender jeg lige nummeret i PM.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-11-08 15:06

Jeg kan anbefale en meget kompetent, dygtig og behagelig hypnoterapeut Leah Holbek - Desværre kræver det en tur til København...............men jeg ikke tøve med det, hvis det var mig
http://apunkt.dk/hypnose_leah.asp