/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
Ingen netværks kontakt?
Fra : sprøgsmål
Vist : 433 gange
45 point
Dato : 09-11-08 01:22

Jeg kan nogle ikke ikke logge på nettet med min stationære PC. Når den er tilsluttet nettet siger den "begrænset eller ingen forbindlese" Jeg ved det internetforbindelsen er ok virker, Da jeg talt med min intetnet udbyder om det mange gange om det?

Desuden er der et sprøgsmål tegn inde i enhedshåndtering under PCI indputenhed?

Mine spørgsmål er så:

Kan PCI driver være skyld i problemer med internettet?

PS: jeg har også tilsluttede en Linksys stationær router BEFSR41 Version 3.1 med nyeste Firmware 1.05.03. Jeg har læst på nogle sites at version 3 eller 3.1 har der været mange problemer med. p.g.a dårlige drivere.

Min pc er en Dimension 4600 jeg ikke finde driveren på dells driver download site, og min support er udløbet for ca. 45 dage siden.

Håber i kan hjælpe!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-08 09:31

Så skal man altså ikke vælge Dell?

Prøv lige at beskrive dit netværks sammenhæng, med antal af maskiner, om de er kablet eller trådløse, hvordan de hver især reagere - Ja kort sagt alle relevante oplysninger, som vil lette os i at gennemskue problemet.

HVIS
Hvis jeg skulle besøge min moster, hvad vej skal jeg køre? - Du ved ikke hvor jeg starter og du ved ikke hvor moster bor! - Det er noget i den stil du opsætter dit spørgsmål om dit problem!

DET ER EN OMMER!!!!

Kommentar
Fra : sprøgsmål

Dato : 13-11-08 16:00

Det ikke nådet i vejen med dells produkter, det er også først i først de sidste par måneder jeg oplevet problemet.

Den stationær router er tilsluttede mit modem der "kun er 9 uger gammelt" med et kabel.
Jeg har kun en pc med XP SP3 på dansk, men det ikke XP der er problemet for er problemet der også når jeg booter op i opensuse 11.0 dansk.

Men som jeg skrev er det kun nogle gange jeg har problemet, ikke lige nu.

Sprøgsmål tegn inde i enhedshåndtering under PCI indputenhed er nu væk.

PS: jeg har også tilsluttede en Linksys stationær router BEFSR41 Version 3.1 med nyeste Firmware 1.05.03. Jeg har læst på nogle sites at version 3 eller 3.1 har der været mange problemer med. p.g.a dårlige firmware.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-11-08 16:01

Hvis du havde god forbindelse med den standard firmware som routeren er født med,så kan du nulstille den, og så se om du kan finde en tidligere opdatering, som kan bruges, og så vente på, at en nyere version uden problemer skulle dukke op.