/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Ibber og Akke
Fra : nielspreus
Vist : 1268 gange
49 point
Dato : 08-11-08 19:34

Hej. Er der nogen som ved om der findes dvd`er med Ibber og Akke fra DR, det er nogle af de bedste børne fjernsynsprogrammer. Har ledt rundt omkring, men har ikke kunnet finde noget. Der plejer at være positive svar herinde ;0))

Niels

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-11-08 19:56

Ja det er ren nostalgi - de var så søde...

Jeg tror bestemt ikke, du kan finde en dvd med dem

Men prøv evt at kontakte dr/bonanza, det ka´da være de vil vise gamle klip der.

http://www.dr.dk/Bonanza20/Kontakt/kontakt.htm

Hyg dig med chatten her, som dog ik´bringer dig videre
http://www.danskefilm.dk/index2.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-08 20:37
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 08-11-08 22:06

Ja det er godt nok længe siden!

Men jeg ville nu stave navnet "Agge"

Det giver en del på google og det kan du lige så godt selv rode med...