/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Mad fra Freezone Catering
Fra : jbg
Vist : 1161 gange
100 point
Dato : 08-11-08 15:24

Hejsa
Vi overvejer at få leveret fra Freezone Catering på Østerbro, er der nogle med personlige erfaringer herfra og kan det anbefales?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-08 15:28

Jeg overvejede at svare dig, men jeg fik lige øje på den skraldebøtte du har med anullerede spørgsmål, og det gider jeg ikke deltage i. Synes du at det er pænt over for de brugere, som forsøger at hjælpe dig??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-11-08 15:31

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 48
- Annullerede 18
- Slettede 1
Ialt 68

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 08-11-08 16:07

Det er vel ok at annulere spørgsmål, hvis de ikke længere er relevante eller der er ingen som besvarer dem?

Utroligt at folk som Teil og Klumme gider bruge tid på brokkeri - det er vel næppe ideen med Kandu.dk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-08 18:34

Det er i hvert tilfælde ikke meningen med Kandu, at man stiller et spørgsmål, får det besvaret og derefter anullerer sp. Det er i mine øjne skide asocialt og viser med al tydelighed, at spørger vil skrupskide på at andre mennesker bruger tid for at hjæle fjoge-øret.

Når man er så flabet, fortjener man ikke at få hjælp, og jeg vil klart anbefale, at ingen svarer tossen. Det er der selvfølgelig en del der modsætter sig, hvilket ikke kommer bag på nogen. Jeg kunne såmænd, hvis jeg gad, navngive dem nu og her.

Kommentar
Fra : ADiabelez

Dato : 08-11-08 18:51

Klumme..

Der er igen et typisk tegn på hvor ensporet du netop er.. Det er fanme utroligt at du stadig kan få lov til at være på siden, kan du overhovedet sige noget positivt.. Du er og forbliver en røv..

Uanset hvad, betaler han jo sin godtgørelse..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-08 19:22

Hvad der er utroligt eller ej, ved jeg ikke, men een ting ved jeg, og det er at det ikke rager dig, hvad jeg skriver til jbg.

Jeg ser heller ingen indikation af, hvor mange spor der tales om. Det kan selvfølgelig være fordi der slet ikke tales om antallet LOOL eller at du grundet dit sparsomme intellekt altid kun opererer med et spor, og derfor forekommer alting dig at være naturligt ensporet.

Men så skal du da have et godt råd ADiabelez .......Lad være at forsøge at multitaske LOOL For det går op i lort for dig. I øvrigt er dit kendskab til Kandu og brugere imponerende, når man ved, at du først er oprettet i dag. K L O W N

Hils i Års, Hornum, Hvoprvarp, Gundersted og Havbro kro m.fl. LOOL Jeg har boet på Assersvej i 12 år, og var med da Jette Thomsen fik sparket messecenteret igang. Men det er fandme ude på bøhlandet, hvilket jeg osse synes jeg kan se på din skrivestil. Nå men nu forstod du det vel...Hold din næse for dig selv bette ADiabelez

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 08-11-08 19:31

Kunne det tænkes at jeg måske var ægtefælle til en du har jordet før, med dine åndsvage syge kommenterer.. men fair nok.. jeg skriver herefter en besked om din måde at være på, uden at rette henvendelse til dig.. Og skulle hilse fra konen og sige stakkrls Jette, for hun kender hende også..

Hvis folk ønsker at besvare spørgsmålet, så gør det da, man skal ikke lade fordi at et fjols, mener at der er ugler i mosen, er der ugler nogen steder, er det i hans hoved..

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-11-08 19:33

Det cateringfirma skulle være udmærket, 50.000 fluer kan ikke tage fejl.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-11-08 19:37

Ej heller larver og snot

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 08-11-08 19:37

LuffeA..

Det må man da ikke håbe.. jeg vil også gøre brug af svaret, da min stedmor bor der, og hun leder efter et cateringsfirma.

Så jeg takker også..

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 09-11-08 11:30

hej alle sure opstødere!
Synes i ikke at kandu er mere værd end eder og forbandelser.
Det er et sted som vi alle forhåbentlig skal have glæde af,o g et sted som tiltrækker friske nye profiler og meninger.
hilsen la.

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 09-11-08 11:41

Helt enig Liseåå. Lad os komme tilbage til spørgsmålet...håber virkeligt på at nogle vil udtale sig

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-11-08 13:14

hvor mange kandutter tror du kender lige det sted.?

Annuller spørgsmålet
Fra : jbg

Dato : 19-11-08 09:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Men mange tåbelige kommentarer kom der da