/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Download gratis musik
Fra : gochris
Vist : 949 gange
40 point
Dato : 06-11-08 20:13

Hey
Mit Downloadnings program(Frostwire) virker ikke lige nu. Så jeg leder efter et andet program.
Kunne du/i Komme med nogle bud? (Det er lige meget om det er fra en hjemmeside eller et helt program)

//Chris

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 06-11-08 20:36

Limewire er en mulighed men ellers gå ind på http://www.piratgruppen.org/ og bliv klogere.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-11-08 20:40

Her er lidt at vælge imellem
http://www.filehippo.com/software/p2p/

Men pas det går som her
http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=90542

klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-11-08 20:41

Men pas det går som her = Men pas det ikke går som her

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 06-11-08 20:49

Klaudi: Hvilken af disse programer vil du anbefalle ?(andet end bearshar,frostwire og limewire)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-11-08 20:54

Jeg har prøvet uTorrent, men aldrig rigtigt fundet ud hvordan det virker, har opgivet,
har TDC så jeg henter lidt musik der

mvh klaudi

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-11-08 20:58

www.thepiratbay.org

Klaudi > uTorrent er meget smart hvis man skal hente store filer, så istedet for at der er 1 server hvor der er 10.000 som downloader fra så bliver der spredt ud sådan at man download fra hinanden og f.eks kan man download 1 fil fra 20 forskellige steder samtid, så henter den en bid her og en bid der og samtid er der andre som downloader de bidder som man selv har hentet.
Musikken bliver ikke bedre af min downloader det med torrent men det meget smart hvis man henter stor filer

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 06-11-08 20:59

Okay Klaudi..Spurgt fordi noget af programerne er "Skadelige" for PCén..

/Andre forslag

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-11-08 21:00

Hov det manglede et E i linket.
Det hedder http://thepiratebay.org/ så skulle den være der.

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 06-11-08 21:01

(Grisen) Har hørt at der har været en retsag imod denne hjemmeside/firma. Og den afgørelse blev? Hvis du ved det?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-11-08 21:16

Musik er ikke gratis hvis det er copyrightbeskyttet, blot for at nævne det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-11-08 00:18
Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 07-11-08 05:40

prøve at download den programme. den er bedste

Download Accelerator Plus (DAP).

Den virker rigtigt godt...

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 07-11-08 07:26

PK2dk99: Jeg ved ikke rigtigt, Men ved du om man kan lægge den ned(musiken) på sin mobil

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 40 point
Dato : 07-11-08 13:59

Mit foretrukne BitTorrent program er Vuze, der tidligere hed Azureus.

Det kan hentes hér --> http://www.vuze.com/app

Kan justeres efter alle kunstens regler!

/Torben

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 07-11-08 15:10

Dogvillstar: når jeg har downloadet den så siger den fejl. Hvordan for jeg den væk ?

+ Der er stadig ledigt med forslag

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 09-11-08 12:26

Jeg bruger personligt, når jeg ikke bruger yousee play, U-Torrent, som jeg er helt fantastisk glad for. Det generelle problem med U-Torrent, i min mening, er at man tilsyneladende er nød til at down-loade hele albums , men man kan fra-vælge de sange man ikke ønsker, før man down-loader. Et minus er, at -Torrent genelt kræver meget hukommelse, og får derfor andre programmer til at løbe lidt langsommere, men det burde ikke være et problem, hvis du har en ret hurtig it-forbindelse. Men jeg er langt fra ekspert, jeg deler blot mine beskedne erfaringer.
Held og lykke
Tina

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 09-11-08 15:53

Tina:Godt forslag, Men. Kan ikke lige overskue hvordan og osv. med hvordan det virker..

/Andre forslag

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-11-08 01:06

Hvorfor alt det besvær når det tager 2 minutter at tage en CD på en hylde og betale ved kassen ???

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 10-11-08 08:19

LuffeA: Det bliver mange penge da jeg hører meget musik, og mange forkeldige sange.

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 11-11-08 09:03

Forslag er åbne ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-11-08 16:40
Kommentar
Fra : gochris

Dato : 11-11-08 16:51

LuffeA: Hvis man søger på en sang koster det penge..det er kun meget få sange TDC "Giver" gratis.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-11-08 22:54

Mad og tøj koster også penge, hvad gør Du i den problemstilling ????

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 12-11-08 10:42

LuffeA: Har ligefrem ikke hus, job og børn og alt det der. Som jeg skal betale for.

Godkendelse af svar
Fra : gochris

Dato : 15-11-08 22:53

det tog lidt tid og finde ud af men fik det til at virke og dermed godkender jeg dit svar
Tak for svaret dogvillestar.