/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Selvklæbende plastic
Fra : Birgitta
Vist : 2638 gange
100 point
Dato : 06-11-08 15:51

Jeg har spurgt i flere farvehandlere efter sådan noget selvklæbende plast som man har kunnet få både i ensfarvet og i utallige mønstre. Jeg skal bruge noget, der er hvidt.

Farvehandlerne siger at de ikke forhandler det mere (men de har da kulørte rester),"..for der er ingen der bruger den slags mere.."

Og jeg gider ikke rende rundt i flere forretninger.

Er der nogen, der kender en netbutik, hvor de har sådan noget?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 06-11-08 15:58
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-08 15:59
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-08 16:01

Ellers søg på klæbefolie - der er mange....

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 06-11-08 17:30

Tak for det Refi og Birgitta
der reddede jeg mig lige 2 ruller glasklar selvklæbende
til dækning af et flyverkort

Det er formentlig langt bedre med selvklæb

Med venlige hilsener fra
JAPANSKEDANMARK.DK

Tomiko & Svend-Erik Mortensgaard
Internet: www.japanskeDanmark.dk
samt www.japanskemoebler.dk
og www.japanskte.dk
Mail: kontoret@japanskedanmark.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-11-08 18:03

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-11-08 19:47

Du kan også se her:

http://www.brondsholm.dk/vynil.php

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 07-11-08 14:05

Det er isenkræmmerne der har det. Jeg har lige købt 3 ruller for 10 kr. (under 1/3 af normalpris) hos isenkræmmeren på Tårnby Torv i Kastrup - de har også en afdeling i Amager Centret. De er vist ikke med i nogen kæde mere, men før hed de "Aktive Isenkræmmere", hvis det kan hjælpe dig. Men ellers fås de hos mange isenkræmmere.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-11-08 15:03

Øh... "Din Aktive Isenkræmmer.."..Sådan en havde vi før i Ballerup-centeret. Nu hedder den "Kop og Kande.." --Jeg tror lige jeg kikker i den inden jeg bestiller noget over nettet.. Til DEN pris..

Menne, jeg har lige været dernede i dag, så jeg kommer først forbi i løbet af næste uge..

Ellers ser Refis link til "Alstrom" også godt ud, --det er bare en anden pris (29.95 pr. rulle). Selv om det også er nedsat og meget billigere end farvehandelens som jeg plejer at købe fra..(49,95 PR. RULLE!-2m)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-11-08 15:06

Dit problem var jo at få det i HVID....

Det er nok der det største problem ligger i isenkræmmernes restsalg....

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 07-11-08 19:26

Det er ikke noget restsalg, det er også i deres normale sortiment....og ja, jeg har også købt hvid.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-11-08 13:02

Ooo-kay.. Så har jeg købt 5 ruller hvid plast hos Alstrom.dk

"Kop og Kande" havde ikke haft hvid plast siden de tog navneforandring fra "Din Aktive Isenkræmmer" for år siden. --Og de kulørte kostede det samme som hos Alstrom.

Tak for hjælpen til alle.

Godkendelse af svar
Fra : Birgitta

Dato : 20-11-08 13:03

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-08 13:19

Selv tak og held og lykke med projektet