/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
mobilt bredbånd efter behov ??
Fra : solling
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 06-11-08 02:59

Hej hej
jeg har i starten af året fået mobilt bredbånd gennem 3. Jeg har været glad for det, men jeg har faktisk kun brug for at have det om sommeren, da jeg kun bruger det når jeg er ude og sejle. Da det koster 300 kr om måneden syntes jeg det er lige lovlig dyrt, bare for de få gange jeg skal bruge det. Er der ikke nogen af jer der kender til et abonement, hvor man kun betaler for forbrug eller kan aktivere abb. efter behov... feks kun om sommeren. Jeg kan ikke forestille mig, at jeg er den eneste med det problem... der må da også være mange, der kun har brug for det i sommerhuset osv ???? håber at der er nogen af jer der kan hjælpe, da jeg ikke selv har kunne finde svar på mit spørgsmål nogen steder.
på forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : solling

Dato : 06-11-08 03:21

lige en ekstra info... hastigheden er supervigtig for mig, så det abb fra sonofon hvor man kun betaler 99 om måneden passer desværre rigtig til mit behov

Kommentar
Fra : solling

Dato : 06-11-08 03:30

jeg er da vist en KÆMPE TORSK... det eneste sted jeg ikke har kigget efter denne service er ved det selskab jeg selv bruger... de har jo lige det jeg står og mangler.....HMMM UNDSKYLD ULEJLIGHEDEN

Annuller spørgsmålet
Fra : solling

Dato : 06-11-08 03:47

Jeg annullerer derfor dette spørgsmål